نماینده مجلس: هزینه دارو و درمان ۶۵ درصد افزایش پیدا کرده است

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس، گفت: هزینه دارو و درمان ۶۵ درصد افزایش پیدا کرده آقای وزیر چه کاری انجام می‌دهید؟ شیر خشک نیست باید برای این مشکلات تدبیر شود.

نماینده مجلس: هزینه دارو و درمان ۶۵ درصد افزایش پیدا کرده است

رحمت الله نوروزی در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) مجلس، گفت: عرض سلام دارم محضر پیشگاه با عظمت ملت عزیز ایران، ملت ولایتمدار، انقلابی و بزرگوار علی آباد کتول که برای بار سوم به بنده حقیر اعتماد کردند. از همه مسئولین شهرستان، فرماندار، هیات‌های اجرایی، نظارت، بازررسی، امنیتی دادستانی و قضائی و افرادی که در برگزاری انتخابات باشکوه تشکر می‌کنم.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: لازم می‌دانم نمایش غرور آفرین فرزندان دلاور این سرزمین و مسئولین نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسداران مردمی و مقتدر در پاسخ حمله شرورانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری کشور ایران در سوریه را به مقام معظم رهبری و ملت عزیز ایران عرض تبریک داشته باشم. ان شا الله در سایه مقاومت‌های ملت مظلوم فلسطین و مردم غزه به زودی شاهد محو شدن این غده سرطانی باشیم.

وی در خصوص شعار سال ۱۴۰۳ عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم بروکراسی اداری را کاهش دهیم، نظارت‌ها را دقیق کنیم و بتوانیم شهامت بخش خصوصی را برای جهش تولید و مشارکت مردم افزایش دهیم.

نوروزی با بیان اینکه از رئیس جمهور و هیات وزیران برای حضور در استان گلستان تشکر می‌کنم، ادامه داد: کلنگ زنی نیروگاه علی آباد کتول با حضور وزرای محترم شاهد بودیم، از آقای محرابیان انتظار داشتیم که روند اجرای این پروژه را تسریع کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر نیرو، عنوان کرد: هفته گذشته نیز در کمیسیون اعلام کردم. اقتصاد ما بر پایه کشاورزی است، اما روزانه ۶ تا ۸ ساعت در سالی که مقام معظم رهبری تحت عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کرده اند برق چاه‌ها قطع می‌شود. امنیت غذایی و خودکفایی برای ما مهم است، برق چاه‌ها را قطع نکنید.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزرای جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری و رئیس سازمان حفاظت از منابع طبیعی در خصوص جاده علی آباد کتول به شاهرود به عنوان کریدور بین المللی، گفت: این جاده مصوبه سفر ریاست جمهور است، امیدوارم هرچه سریع‌تر مسائل آن برطرف شود.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی خطاب به وزرای اقتصاد و نیرو، گفت: در سفر اول و دوم رئیس جمهور به استان گلستان به علی آباد کتول آمدید، بحث شبکه فاضلاب علی آباد کتول کماکان اجرا نشده است و مردم انتئظار دارند.

وی در تذکر به وزیر نفت، گفت: چاه‌های آب، تراکتور‌ها و ماشین آلات کاهش سهمیه سوخت داشته اند و شما در کمیسیون کشاورزی قول دادید، اما هنوز این مشکل را برطرف نکرده‌اید.

نوروزی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عنوان کرد: در اتاق شیشه‌ای نشسته اید توتون روی دست کشاورزان باقی مانده است، ۷۰ درصد توتون کشور در علی آباد کتول تولید می‌شود، امروز کشاورزان در تامین روزی خود مانده اند و رزق آن‌ها در فروش محصول است ام درحال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات هستند. مدیرعامل شرکت دخانیات پاسخگو نیست، این کشاورزان ۷۰ سال با شرکت دخانیات قرارداد داشته اند، اشتباهی در کار صورت گرفت و استخوان و گوشت را از هم جدا و برای کشاورزان توتون کار مشکل ایجاد کردند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به وزیر کشور خواستار تسریع در مشخص شدن مرز جعرافیای استان گلستان، شین آباد با استان سمنان شد و ادامه داد: تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی توسط هیات عالی نظارت تصویب شود و افزایش حقوق کارکنان وزارت خانه‌ها بهداشت، جهاد کشاورزی و کشور و همچنین نوسازی مدارس در دستور کار قرار بگیرد.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عنوان کرد: فوق العاده ویژه کارکنان و پرستاران، افزایش تخت بیمارستان، آموزشی نمودن بیمارستان علی آباد کتول در دستور کار قرار بگیرد. کمبود دارو و کاهش هزینه درمان از دغدغه مقام معظم رهبری بوده است. در بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها حضور پیدا کنید مردم با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند. هزینه دارو و درمان ۶۵ درصد افزایش پیدا کرده آقای وزیر چه کاری انجام می‌دهید؟ شیر خشک نیست باید برای این مشکلات تدبیر شود.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش قیمت خودرو، ادامه داد: خودرو مجددا برای ثبت نام‌های قبلی نیز گران شده و مردم گلایه‌مند هستند.

نوروزی گفت: آقای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قول دادید، اما برای مجتمع فرهنگی و هنری علی آباد کتول اقدامی نکردید.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    این همه گرانی ویزیت دکتر و گرانی دارو درست نیست بیشترمردم پول پرداختن ندارن که دکتر برن

  • ناشناس
    0

    اینا که مشکل خاصی نیست شلوغش میکنید درضمن اینقدر کشش ندهید
    شکر کنید امنیت دارید موشک دارید اینها مهمتر است نه شیر خشک نوزاد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها