بررسی کیا اسپورتیج ۲۰۱۸ + مشخصات

چهارمین نسل از کیا اسپورتیج چند وقتی است که به صورت رسمی وارد بازار شده است و با قیمت گزاف بیش از ۳۰۰ میلیون تومانی به فروش می رسد.

بررسی کیا اسپورتیج ۲۰۱۸ + مشخصات

چهارمین نسل از کیا اسپورتیج چند وقتی است که به صورت رسمی وارد بازار شده است و با قیمت گزاف بیش از ۳۰۰ میلیون تومانی به فروش میرسد. کیا اسپورتیج پیشرفت‌های زیادی را تجربه کرده است که از ظاهر آن تغییرات و ویژگی‌های این ماشین را برای شما بررسی می‌کنیم.

بررسی کیا اسپورتیج 2017+ مشخصات

نسل چهارم کیا اسپورتیچ در مرکز طراحی آلمان کیا شکل گرفته است، اما به منظور تطبیق آن با سلایق در بازار‌های مختلف از نظرات مرکز طراحی کیا در آمریکا و کره جنوبی هم بهره برده اند. مهمترین تغییرات ظاهری کیا اسپورتیج تغییر چهره جلو ماشین به سبکی جدید که به دماغه ببری معروف است و در بیشتر ماشین‌های جدید کیا این استایل مشاهده می‌گردد، طراحی چراغ‌های عقب که یک تکه و باریک شده اند و طراحی رینگ‌های اسپرت هم به کلی متحول شده است.

بررسی کیا اسپورتیج 2017+ مشخصات

طراحی بدنه جدید کیا اسپورتیج باعث شده تا ضریب پسار این ماشین ۰.۳۳ کاهش یابد و در زیر این بدنه هم تغییراتی صورت گرفته است تا کیا اسپورتیج هم چنان از سوی موسسه ایمنی NHTSA ۵ ستاره ایمنی خودش را با امتیاز بالاتری حفظ کند.

بررسی کیا اسپورتیج 2017+ مشخصات

در داخل کیا اسپورتیج جدید طراحی به کلی متحول شده است و شبیه به دیگر ماشین‌های کیا مانند اپتیما گردیده است، اما نکته مثبت در مورد آن کیفیت خوب و قابل قبول آن است و طراحی جدید صندلی‌ها در بهبود ارگونومی تاثیر بسیار مثبتی گذاشته است.

بررسی کیا اسپورتیج 2017+ مشخصات

پیشرانه مورد استفاده در کیا اسپورتیج جدید همان ۲.۴ لیتری سابق است که تغییراتی را تجربه کرده است و با گیربکس ۶ سرعته انحصاری کوپل شده است. طراحی سیستم تعلیق کیا اسپورتیج تغییرات مثبتی را تجربه کرده است که نرم‌تر شده، کوبش کمتر شده و هندلینگ هم بهتر گردیده است.

بررسی کیا اسپورتیج 2017+ مشخصات

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها