زمینه آزادی ۱۵۴ زندانی جرائم غیر عمد در استان اردبیل فراهم شد

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: آزادی ۱۵۴ زندانی جرائم غیرعمد در استان اردبیل مد نظر ماست که به همین منظور نیکوکاران، بسیجیان و خیران استان نقش شایانی ایفا می‌کنند.

زمینه آزادی ۱۵۴ زندانی جرائم غیر عمد در استان اردبیل فراهم شد

سرهنگ پاسدار شکر عبدی در جلسه هماهنگی آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد مالی در اردبیل اظهار داشت: آزادسازی 154 زندانی جرائم غیرعمد در استان اردبیل مد نظر ماست که به همین منظور نیکوکاران، بسیجیان و خیران استان نقش شایانی ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به این که آزادسازی 18 زندانی در مرحله نخست در دستور کار است بیان کرد: به مناسبت آغاز هفته بصیرت و سالگرد شهادت سردار دل‌ها برنامه‌ریز‌ی‌های لازم در این زمینه انجام یافته و این اقدام که در 5 مرحله برگزار می‌شود در حقیقت یک لازمه اساسی برای ترویج فرهنگ آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: برخی به دلیل مشکلات اقتصادی و مالی سال‌ها در زندان به سر می‌برند و با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند که به همین منظور نیاز است در راستای رسیدگی به خانواده‌های زندانیان و حمایت از مددجویان با این مشخصات اقدامات لازم انجام یابد.

عبدی تصریح کرد: توزیع بسته‌های کمک معیشتی و نیز کمک به بهبود وضعیت معیشتی آنان نیز در این ایام مبنای کار است و همزمان با آزادسازی زندانیان 200 بسته معیشتی در بین زندانیان کم‌برخوردار توزیع می‌شود و تمام ایام ولادت را برای اجرای طرح مشارکت خیرین و عموم مردم مبنای کار قرار داده‌ایم.

وی اظهار کرد: با توجه به این که بسیج حقوق‌دان نقش اساسی در کاهش میزان جرائم غیرعمد و صلح و سازش دارد به همین منظوور درصدد هستیم با کاهش پرونده‌های جرائم غیرعمد آمار زندانیان استان را به حدأقل رسانده و شاهد کاهش آمار جمعیت زندانیان استان باشیم.

منبع: تسنیم

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها