زیرساخت‌های جذب گردشگران زمستانی در سرعین فراهم می‌شود

زیرساخت‌های جذب گردشگران زمستانی در سرعین فراهم می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم رضا آستانی در جمع خبرنگاران در سرعین اظهار داشت: سعی داریم در طول برگزاری جشنواره امکانات مناسبی در اختیار مسافران قرار دهیم و برنامه‌های مختلفی برای میزبانی شایسته از مسافران در طول برگزاری جشنواره در نظر گرفته‌ایم.

وی بیان کرد: برگزاری جشنواره کمک زیادی برای جذب گردشگر داخلی و خارجی در سرعین ایجاد کرده به طوری که بعد از پخش این جشنواره از شبکه‌های سراسری شاهد ورود مسافران زیاد به این خطه از جای جای ایران هستیم.

رئیس هیات مدیره آبهای درمانی استان اردبیل در خصوص تبلیغات گسترده برای جشنواره سرعین اظهار کرد: علاوه بر تیزرهای تبلیغاتی جشنواره از رسانه‌‌های خبری و سراسری دعوت شده است تا جشنواره زمستانی را پوشش دهند و به زودی بخشی از این مراسم از شبکه سه سیما نیز به آنتن خواهد رفت که تاثیر زیادی بر معرفی سرعین در سطح کشوری و حتی بین‌المللی منجر خواهد شد.

آستانی با اشاره به نزدیک شدن به عید نوروز افزود: ما همواره در تعطیلات نوروزی با اوج ورود مسافران روبه‌رو هستیم و پیش‌بینی می‌شود که امسال نیز مهمانان زیادی وارد سرعین شوند که از هم اکنون به فکر اقدامات لازم برای اسکان مناسب و مهمان‌نوازی مناسب وویژه از مسافران نوروزی هستیم و با توجه به جشنواره باشکوه و پخش از شبکه‌های سراسری و تبلغات صورت گرفته انتظار داریم امسال بر تعداد مسافران نوروزی هم افزوده شود.

وی افزود: شهرستان سرعین ظرفیتهای زیادی در بخشهای گردشگری دارد و باید باجذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی این ظرفیتها را شکوفا دهیم تا شاهد رشد اقتصادی منطقه شویم و برگزاری جشنواره‌های زمستانی می‌تواند ظرفیتهای سرعین را به همگان معرفی کند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها