برقدار شدن سکونت‌گاه‌های غیررسمی اردبیل

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از واگذاری ۵۰۰ انشعاب برق به سکونتگاه‌های غیررسمی اردبیل خبر داد.

برقدار شدن سکونت‌گاه‌های غیررسمی اردبیل

حسن محمدی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت واگذاری انشعاب برق به سکونتگاه‌های غیررسمی در اردبیل اظهار داشت: براساس ماده 4 قانون مجازات استفاده کنندگان از انشعابات 500 انشعاب برق به سکونتگاه‌های غیررسمی اردبیل واگذار شده است.

وی با اشاره به این که این انشعابات با اخذ هزینه برای ساکنان سکونتگاه‌ها واگذار شده است بیان کرد: مهم‌ترین هدف ما حذف انشعابات غیر مجاز برق، ارتقای خدمات رسانی، حفظ امنیت شبکه در این مناطق و کاهش تلفات توزیع نیروی برق است که از تمام ظرفیت و توان خود برای تحقق این هدف استفاده خواهیم کرد.

محمدی تصریح کرد: این انشعابات به صورت موقت و غیردائم با اخذ تعهد و اخذ هزینه انشعاب برای ساکنان در سکونتگاه‌های غیر رسمی واگذار شده است که تلاش ما بر این است که از انجام تخلفات در این زمینه تا حد امکان جلوگیری به عمل آید تا بتوانیم مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل بیان کرد: خوشبختانه استان اردبیل بالاتر از میزان مصرفی می‌تواند برق تولید کند که این یک مسئله حائز اهمیت برای ما است و تمام تلاش و جدیت ما بر این است که بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های اساسی برق‌رسانی در استان را به حد قابل قبول و مطلوب برسانیم.

وی اظهار کرد: توسعه نیروگاه‌های خورشیدی و تولید برق از وسایل تجدیدپذیر یک امر حائز اهمیت برای ما است که در این زمینه نیز برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام یافته و تلاش بر این است که بتوانیم در امر توسعه و تجهیز نیروهای خورشیدی استان به شکل مناسب عمل کنیم که این موضوع برای ما حائز اهمیت است.

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها