عملیات گازرسانی به ۵۴ روستای پارس‌آباد اجرا می‌شود

فرماندار پارس‌آباد با اشاره به روند مطلوب گازرسانی به مناطق شهری و روستایی این شهرستان گفت: عملیات گازرسانی به ۵۴ روستای پارس‌آباد در دست اجرا است.

عملیات گازرسانی به ۵۴ روستای پارس‌آباد اجرا می‌شود

علی علایی عصر جمعه در بازدید از روند گازرسانی به روستاهای این شهرستان افزود: در حال حاضر جمعیتی بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر در چهار شهر و ۱۱۲ روستای پارس آباد از نعمت گاز برخوردارند.

وی با اشاره به اجرای بیش از هزار و ۱۶۰ کیلومتر شبکه خطوط انتقال و انشعاب گاز در این شهرستان یادآور شد: با توسعه شبکه گازرسانی تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه گاز استان متصل شده است.

فرماندار پارس‌آباد با بیان اینکه طی سال های اخیر روند گازرسانی به روستاهای این شهرستان تسریع شده است، متذکر شد: پیش از این گازرسانی به تعدادی از روستاهای این شهرستان به دلیل قرار گرفتن در حاشیه کشت و صنعت با مشکل مواجه شده بود که این مشکل امروز برطرف و روند گازرسانی تداوم دارد.

وی با بیان اینکه طی سال های آینده و با تخصیص اعتبارات لازم تمام روستاهای این شهرستان گازرسانی خواهند شد، از افتتاح ساختمان اداری شرکت گاز در شهرهای اسلام‌آباد، اصلاندوز و تازه کند این شهرستان با هدف خدمات رسانی مطلوب به شهروندان خبر داد.

علایی در عین حال با اشاره به ضرورت توسعه گازرسانی به واحدهای صنعتی پارس آباد و خواستار مصرف بهینه گاز از سوی شهروندان این شهرستان توام با صرفه جویی و نیز پرداخت به موقع مطالبات شرکت گاز به منظور تسریع پروژه‌های توسعه‌ای گازرسانی تاکید کرد.

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها