بیش‌ از ۱۸۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش‌از ۱۸۸ هزار لیتر سوخت قاچاق طی یک هفته گذشته در این استان خبر داد.

بیش‌ از ۱۸۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد

سردار محمد قنبری اظهار داشت: مأموران انتظامی سیستان و بلوچستان در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی طرح کنترل محورهای مواصلاتی را در یک هفته گذشته با محوریت کنترل خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی تشدید کردند.

وی ادامه داد: پلیس آگاهی و دیگر رده‌های عملیاتی ضمن انهدام یک باند حرفه‌ای قاچاق، در بازرسی از هفت دستگاه تریلی سوخت کش، ۱۷ عدد باک اضافی اتوبوس و سه دپوی سوخت در شهرهای سراوان، نیمروز، چابهار و زاهدان، ۱۸۸هزار و ۷۴۷ لیتر سوخت قاچاق شامل ۱۶۳ هزار و ۹۷لیتر گازوئیل، ۲۲ هزار لیتر قیر، ۲ هزار و ۸۵۰ لیتر بنزین و ۸۰۰ لیتر نفت کوره قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری ۶۵ قاچاقچی سوخت گفت: یکی از وظایف ذاتی پلیس مبارزه با پدیده شوم قاچاق است و با توجه به تاثیر منفی آن بر اقتصاد کشور، مجموعه انتظامی استان با تلاش شبانه‌روزی تمامی یگان‌های تابعه خود و با قدرت تمام با هرگونه قاچاق، مقابله و مبارزه خواهد کرد.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • بی نام
    0

    اقایان که بهانه کرده بودندن با گران کردن بنزین دیگر شاهد قاچاق بنزین نخواهیم دیدید که این یک بهانه بود که فقط به مردم فشار بیارن وبنزین گران کنند چطور الان قاچاق میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها