وقوع ۱۰۸ حادثه در شهرستان درمیان/«شهید رجایی» پرحادثه ترین پایگاه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان از وقوع ۱۰۸ حادثه در سال جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: پایگاه امداد و نجات شهید محمد علی رجائی از پرحادثه ترین پایگاه سطح استان بوده است.

وقوع ۱۰۸ حادثه در شهرستان درمیان/«شهید رجایی» پرحادثه ترین پایگاه

جواد مرادی پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از پایگاه این شهرستان با اشاره به فعالیت‌های امدادی جمعیت هلال احمر درمیان در نه ماهه سال جاری اظهار کرد: طی این مدت نیروهای هلال احمر شهرستان درمیان شهرستان به ۱۰۸ مورد حادثه امدادرسانی داشته اند.

وی با بیان اینکه طی این مأموریت‌ها به ۳۸۲ حادثه دیده امداد رسانی شده است، گفت: ۸۰ نفر از مصدومان این حوادث برای درمان به مراکز درمانی منتقل شده اند.

مرادی ادامه داد: همچنین سه نفر از اهالی روستای قوزشک که در بارندگی‌های سیلابی سال جاری دچار سیل و آبگرفتگی شده بودند توسط بالگرد امداد هوایی به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان بیان کرد: این امدادرسانی‌ها توسط ۳۴۲ نیرو و در قالب ۱۳۹ تیم عملیاتی انجام شده است.

بنا به گفته وی برای امداد رسانی به حوادث شهرستان درمیان در سال جاری، ۱۴۱ دستگاه خودروی امدادی به کارگیری شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان بیان کرد: در نه ماهه سال جاری پایگاه امداد و نجات شهید محمد علی رجایی درمیان از پرحادثه ترین پایگاه سطح استان بوده است.

وی با بیان اینکه نیروهای هلال احمر درمیان در امدادرسانی به حوادث از جان مایه می‌گذارند، اظهار کرد: امید است بتوانیم با حضور هر چه سریع‌تر به صحنه حوادث، در خدمت رسانی مطلوب به شهروندان ایفای سهم کنیم.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها