با افزایش ورود نوبرانه‌ها در بازار همدان قیمت میوه کاهش می‌یابد

رئیس اتحادیه میوه‌ و تره‌بار همدان با بیان اینکه کمبودی از نظر میوه و تره‌بار در بازار همدان وجود ندارد، گفت: با افزایش ورود نوبرانه ها به بازار قطعاً قیمت میوه کاهش می یابد.

با افزایش ورود نوبرانه‌ها در بازار همدان قیمت میوه کاهش می‌یابد

رضا البرزی بیان کرد: در حال حاضر ملون، چغاله بادام و توت فرنگی وارد بازار شده و از هفته آینده خربزه، زردآلو و گوجه سبز نیز به بازار می‌آید.

وی تصریح کرد: با آمدن میوه‌های نوبرانه در بازار و با تغییر ذائقه مردم، دیگر میوه‌های پاییزی همچون سیب و پرتقال خریداری نمی‌شود.

وی از کاهش قیمت پیاز، خیار و گوجه‌فرنگی خبرداد و گفت: قیمت این محصولات نسبت به شب عید کاهش پیدا کرده است و در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوجه‌فرنگی در بازار ۱۵۰۰، خیار از ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان و پیاز از ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان به فروش می رسد.

رئیس اتحادیه میوه‌ و تره بار همدان با بیان اینکه قیمت هرکیلوگرم هندوانه در بازارهمدان بین ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان است، ادامه داد: قیمت ملون که در هفته گذشته به ۱۰ هزار تومان رسیده بود، در حال حاضر با کاهش قیمت رو برو شده و به ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه قیمت کاهو همچنان تغییری نکرده است، تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تن گوجه‌فرنگی و حدود ۳۰۰۰ تن خیار و پیاز وارد استان می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان در پایان به مردم توصیه کرد که از خرید و فروش قارچ‌های خودرو خودداری کرده و از محصولات شناسنامه دار بسته‌بندی شده و دارای مجوز و مکان بهداشتی خریداری کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها