یک هزار و ۹۲۰ کلاس در قالب ۳۱۴ پروژه توسط خیران در همدان اجرا شده است

استاندار همدان گفت: ۲۰۴ خیر تنها در مدرسه سازی فعالیت مستقیم دارند و یک هزار و ۹۲۰ کلاس را در قالب ۳۱۴ پروژه خیران اجرا کردند و با سخاوت در اختیار فرزندان قرار دادند.

یک هزار و ۹۲۰ کلاس در قالب ۳۱۴ پروژه توسط خیران در همدان اجرا شده است

سید سعید شاهرخی، با اعلام اینکه ۵۰ درصد فضاهای آموزشی این استان در سال گذشته با مشارکت خیران مدرسه‌ساز احداث شده است، افزود: خیران استان همدان توانسته‌اند تاکنون، ۲۰۰ و ۲۲ هزار متر مربع فضای آموزشی بسازند.

استاندار همدان که در دیدار با وزیر آموزش و پرورش که در حضور خیرین مدرسه ساز استان و اعضا کارگروه طرح تحولی توسعه مشارکت‌ها (آجر به آجر) سخن می گفت، خاطرنشان کرد: هشت هزار و ۷۰۴ خیر حقیقی و حقوقی در استان همدان در امر مدرسه سازی حضور دارند.

وی با تاکید براینکه طرح آجر به آجر اقدامی ارزشمند و خداپسندانه است و همدان استانی پیشرو در امر مدرسه‌سازی است، تصریح کرد: با اتکا به فکر بلند و همت دولت تدبیر و امید زمینه‌ای به‌وجود آمده تا هرکسی با هرتوانی در امر خیر مدرسه‌سازی مشارکت داشته باشد.

شاهرخی اضافه کرد: طرح آجر به آجر، یک طرح بسیار هوشمندانه و خداپسندانه است و بدون شک این طرح در کیفیت و کمیت مدرسه‌سازی در کشور بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها