فناوری اطلاعات نوعی شغل خانوادگی است / نمایشگاه الکامپ به نام نمایشگاه سبز شناخته می‌شود

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده از عرصه فناوری اطلاعات به‌عنوان نوعی شغل خانوادگی یادکرد و افزود: نمایشگاه الکامپ همان نمایشگاه سبز است

فناوری اطلاعات نوعی شغل خانوادگی است / نمایشگاه الکامپ به نام نمایشگاه سبز شناخته می‌شود

به گزارش خبر فوری از بجنورد، پیش از ظهر امروز معصومه ابتکار در آیین افتتاحیه نمایشگاه الکامپ بجنورد گفت: عرصه فناوری اطلاعات و عرصه الکترونیک یکی از زمینه‌های مهم در دولت یازدهم بود که ازجمله اقدامات دسترسی مطمئن به اینترنت بود که این نشان از اراده جدی دولت دوازدهم برای ایجاد یک زیرساخت مهم برای توسعه پایدار کشور دارد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: با دسترسی مطمئن به اطلاعات می‌توانیم در حوزه‌های فرهنگی،علمی خلاقیت‌های جدیدی را ایجاد کنیم.

ابتکار با اشاره به دولت الکترونیک گفت: دولت الکترونیک یعنی تمامی آحاد جامعه از این طریق در جهت کاهش موانع و مشکلات در انجام امور خود اقدام نمایند.

وی با تأکید بر اهمیت حضور بانوان و نقش‌آفرینی آن‌ها در جامعه گفت: متأسفانه امروزه جامعه آماری فارغ‌التحصیلان رو به افزایش است و همچنین نرخ بیکاری بانوان نسبت به آقایان رشد صعودی داشته است.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور از حوزه فناوری و اطلاعات به‌عنوان نمونه مشاغل خانوادگی نام برد و گفت: مشاغل خانوادگی یکی از موضوعات مهم هر کشوری محسوب می‌شود و فناوری اطلاعات هم به‌عنوان شغل خانوادگی تأثیرگذار خواهد بود.

ابتکار حوزه فناوری اطلاعات را در بهبود وضعیت محیط‌زیست مؤثر دانست و افزود: امروزه دچار آسیب‌های جدی و شکننده محیط‌زیست ایران هستیم و اقدامات در جهت کاهش گازهای گلخانه‌ای و همچنین کاهش تولید کاغذ ازجمله تأثیرات مهم فناوری اطلاعات است.

وی در پایان از نمایشگاه الکامپ به‌عنوان نمایشگاه سبز نام برد و آن را در جهت کاهش آسیب های محیط زیستی مؤثر دانست.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها