بیش از ۲۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در هندیجان کشف شد

فرمانده انتظامی خوزستان با اعلام توقیف ۲ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در شهرستان هندیجان گفت: از این خودروها ۲۴ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف شد.

بیش از ۲۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در هندیجان کشف شد

به گزارش خبر فوری ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده چهارشنبه شب اظهار داشت : در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران شهرستان هندیجان با کار اطلاعاتی ۲ دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۳۷۰ دستگاه تلفن همراه، ۴۰ دستگاه تبلت، ۵۱ دستگاه لوازم جانبی، ۴۵ تخته پتو، ۶۷۴ عدد لوازم آرایشی و ۲۰۸ دست ظروف آشپزخانه فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

وی گفت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان پدیده قاچاق را تهدیدی جدی برای جهش تولید برشمرد و گفت: تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های ذیربط باید با این پدیده شوم و خلاف شرع که منطبق برخواست دشمن است، مقابله کنند و عموم مردم خوزستان نیز می توانند در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت مجرمانه توسط قاچاقچیان، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری متخلفان اقدام شود.

پیش از این نیز در پنجم تیرماه رییس پلیس امنیت اقتصادی خوزستان از کشف سه انبار دپوی کالای قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در شهرستان شادگان خبر داده بود.

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها