کشف لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته در همدان خبرداد.

کشف لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته در همدان

داریوش جودکی، اظهار کرد: حسب گزارشات رسیده و گلایه مردم مبنی بر تخلف برخی آرایشگاه‌های زنانه و فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی، با حضور رئیس شعبه ویژه تخلفات بهداشتی تعزیرات حکومتی همدان اکیپی متشکل از کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صمت برای بازرسی تشکیل و مقادیر زیادی لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته جمع‌آوری و معدوم شد.

وی، در بخش دیگری از جریمه ۵۶۲ میلیون ریالی جایگاه سوخت در همدان خبرداد و افزود: کارگر جایگاه کارت‌های متفرقه را نگهداری می کرد و سوخت آنان را می‌فروخت.

جودکی، تصریح کرد: حسب گزارش سازمان صمت مشخص شد یکی از جایگاه‌های سوخت همدان اقدام به عرضه و فروش کالای قاچاق می‌کند به این صورت که کارگر جایگاه کارت‌های متفرقه را نگهداری می کرد و سوخت آنان را می‌فروخت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان، خاطرنشان کرد: شعبه پنجم تعزیرات حکومتی همدان پس از انکار مسئولان جایگاه موضوع را از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی همدان استعلام کرد و پس از اخذ جوابیه مشخص شد که ۳۸۴۸ لیتر بنزین و ۱۳۹۷ لیتر گازوئیل به ارزش ۱۸۷ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۱۴۳ ریال در این جایگاه به صورت غیرقانونی به‌فروش رفته که در حکم قاچاق تلقی می‌شود.

وی، ادامه داد: شعبه مذکور پس از جری تشریفات قانونی مدیر این جایگاه را به پرداخت مبلغ ۵۶۲ میلیون و ۲۰۶ هزار و ۴۲۹ ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t۱۳۵.ir آماده دریافت گزارشات مردمی است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها