نماینده مردم سنندج:

 پروژه بیمارستان ۱۰۰ تخته خوابه‌ کامیاران را جدی پیگیری می‌کنیم

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با بیان‌ اینکه تعدادی در راه افتتاح پروژه بیمارستان کامیاران ممانعت می‌کنند اعلام کرد که به طور جدی پیگیر پروژه بیمارستان ۱۰۰ تخته خوابی کامیاران هستیم.

 پروژه بیمارستان ۱۰۰ تخته خوابه‌ کامیاران را جدی پیگیری می‌کنیم

مهدی فرشادان امروز پنجشنبه(6شهریور) با اشاره به زحمات بسیار مسئولان شهرستان کامیاران اظهار کرد که بیمارستان ۱۰۰ تخته‌ خوابی کامیاران در سال ۹۷ با ۱۰ میلیارد اعتبار شامل ردیف بودجه بوده است.

وی افزود که تعدادی بر راه پیشبرد پروژه بیمارستان کامیاران مانع تراشی کرده‌اند و حتی از حضور وزیر بهداشت و کلنک زنی آن ممانعت کردند.

نماینده مردم سنندج دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفع معارض زمین این بیمارستان تصریح کرد که دانشگاه علوم پزشکی معتقد است که کامیاران نیازمند بیمارستان دوم نیست.

وی بیان کرد که با تلاش نمایندگان مجلس ردیف بودجه ۱۰ میلیاردی برای پروژه بیمارستان ۱۰۰ تخته خوابی کامیاران درنظر گرفته شده است.

محسن فتحی، دیگر نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در ادامه این افتتاحیه عنوان کرد که وظیفه ما احقاق حقوق مردم است که در این راستا در مجلس بیشترین تلاش را کرده‌ایم.

وی ادامه داد که امسال پیگیر خرید تضمینی گوجه فرنگی و گندم شهرستان کامیاران در مجلس شدیم که ردیف بودجه‌ای برای این خرید درنظر گرفته شده که امیدواریم امسال شرایط بهتری برای این خریدها صورت پذیرد.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد که پیگیری بیمارستان ۱۰۰ تخته خوابه از مطالبات جدی مردم کامیاران است و امیدواریم تا پایان دولت تدبیر و امید این پروژه کلنگ زنی شود.

وی در پایان یادآور شد که افتتاح ۲۷ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت نشان دهنده کارهای مناسب نمایندگان دولت در کامیاران است.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها