۲۵۰ کردستانی بصورت آنلاین خدمات تعویض پلاک دریافت کردند

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان با اشاره به اینکه امروز همزمان با ۱۸ استان دیگر نوبت دهی آنلاین تعویض پلاک در این استان آغاز شد، گفت: امروز ۲۵۰ نفر از متقاضیان خدمات خود را در مرکز تعویض پلاک سنندج دریافت کردند.

۲۵۰ کردستانی بصورت آنلاین خدمات تعویض پلاک دریافت کردند

سرهنگ برزو مرادی روز سه‌شنبه اظهار داشت: به منظور سهولت در ارایه خدمات تعویض پلاک از امروز این خدمات در شهرستان سنندج به صورت الکترونیکی ارایه شده که در نخستین روز شاهد نظم حضور مراجعه کنندگان و انسجام خدمات رسانی پلیس راهور بودیم.

وی اضافه کرد: از این پس تمام متقاضیان خدمات تعویض پلاک از جمله نقل و انتقال، احراز محل سکونت، مزایده، واردات، صدور کارت شناسایی المثنی، صدور سند مالکیت(سند سبز) المثنی، فک رهن، اصلاح مشخصات، پلاک المثنی، اختصاص پلاک مجازی، صدور تاییدیه نقل و انتقال المثنی باید قبل از حضور در مراکز با مراجعه به سایت راهور به نشانی https://nobatdehi.epolice.ir نسبت به اخذ نوبت اقدام کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان با بیان اینکه مرکز تعویض پلاک سنندج دارای پنج غرفه فعال است، یادآور شد: هر غرفه در هر ساعت امکان ارایه خدمت به ۶ نفر را دارد که در مجموع غرفه‌ها در هر ساعت می‌توانند ۳۰ نفر را پذیرش کنند.

سرهنگ مرادی افزود: نوبت دهی هر روز به جز روزهای تعطیل از ساعت هفت صبح تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه بوده و که این مرکز افزایش غرفه‌ها به ۶ مورد را از پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی ناجا درخواست کرده است.

وی با بیان اینکه سازو کارهای لازم جهت توسعه سامانه مذکور و آموزش‌های مورد نیاز به کاربران مراکز تعویض پلاک ارائه شده و آماده خدمت به شهروندان هستند، تاکید کرد: این تدبیر کارشناسانه در راستای رعایت حقوق شهروندی، کاهش مراجعات به مراکز تعویض پلاک، کم کردن زمان توقف مردم و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا اجرایی شده است.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه هم اکنون در تمام شهرستان‌ها به جز سروآباد دفتر خدماتی تعویض پلاک وجود دارد، گفت: مرکز سنندج دارای پنج غرفه، سقز و مریوان هر کدام ۲ غرفه بوده و بقیه دفاتر یک غرفه‌ای است.

وی یادآور شد: نوبت دهی الکترونیکی در شهرستان های دیگر نیز در اسرع وقت با صدور دستور پلیس راهور نیروی انتظامی کشور پس از تجهیز دفاتر انجام خواهد شد.

خدمات شماره‌گذاری و تعویض پلاک در خوزستان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان ، گلستان، مازندران، همدان، سمنان، اردبیل، غرب استان تهران ، شرق استان تهران، قزوین، کردستان، لرستان، مرکزی، هرمزگان، بوشهر و زنجان صرفا از طریق دریافت نوبت از سامانه نوبت‌دهی اینترنتی امکانپذیر خواهد بود.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها