طی ۲۴ ساعت اخیر؛

۱۳۸۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شدند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از ظهر روز گذشته تا ظهر امروز یک هزار و ۳۸۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شناسایی شده است.

۱۳۸۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شدند

آرش نجیمی با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان به جز دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل اظهار داشت: از ظهر روز گذشته تا ظهر امروز یک هزار و ۳۸۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد بیمار ۲۰۴ بیمار در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند، افزود: کل موارد بستری در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه به یک هزار و ۵۵۳ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعداد بیماران بهبود یافته و ترخیص شده از مراکز درمانی اصفهان را ۱۶۵ نفر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۲۸۴ بیمار مبتلا به کرونا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی گفت: همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۹ بیمار مشکوک به کرونا در استان اصفهان جان خود را از دست داده‌اند که تاکنون تست ۱۱ نفر از آنها مثبت اعلام شده است.

منبع: مهر

77

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها