"آیت الله هاشمی" در وفاداری به اسلام، امام راحل و رهبری ثابت قدم بود

"آیت الله هاشمی" در وفاداری به اسلام، امام راحل و رهبری ثابت قدم بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم مراسم ارتحال آیت‌الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، شامگاه پنجشنبه با حضور پرشور مسئولان و اقشار مختلف مردم در حسینه بیت العباس گچساران برگزار شد.

غلامرضا تاجگردون در این مراسم اظهار داشت: رحلت این مرد بزرگ باعث ایجاد اتحاد و همدلی بیشتر در جامعه شد و این را به خوبی می‌توان از حضور میلیونی مردم در آیین وداع که در تهران برگزار شد، مشاهده کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت با اشاره به نقش آیت‌الله هاشمی در ادوار مختلف افزود: رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی برای همه مردم و نظام، یک ضایعه و فقدان بزرگ بود، هرچند برخی شخصیت‌ها در عرصه‌های مختلف انقلاب چه در پیروزی انقلاب، دوره جنگ، زمان سازندگی و نیز در بخش‌های دیگر، خدمات بسیاری انجام داده‌اند اما نسبت به ایشان، غفلت‌هایی شده است.

تاجگردون با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی در تمام طول عمر خود سعی در ایجاد اتحاد و همدلی میان احزاب و گروه‌های مختلف داشت گفت: انقلاب اسلامی درسایه رهبری امام راحل(ره) و در گرو مبارزات روحانیونی چون آیت‌الله هاشمی به پیروزی رسید.

تاجگردون عنوان کرد: ولایت‌پذیری و تبعیت از ولی فقیه، ویژگی بارز آیت الله هاشمی بود و همین دو ویژگی سبب حضور پرشور مردم در مراسم تشییع جنازه این عالم ربانی شد.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت، افزود: ما در مکتب امام(ره) یاد گرفتیم که ارزش انسان‌ها را به میزان وفاداری‌شان به ارزش‌های دینی و اعتقادی بسنجیم.

وی گفت: تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی نماد وحدت شد چراکه تمامی اقشار مردم در این مراسم حضور داشتند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها