طرح ویزیت رایگان در شهر مرزی "جالق" سیستان و بلوچستان اجرا شد

در روز جهانی داوطلب با هدف حمایت از بیماران نیازمند ساکن در مناطق مرزی و کمتر برخوردار بیش از ۲۸۰ نفر در شهر جالق از توابع شهرستان سراوان رایگان ویزیت شدند.

طرح ویزیت رایگان در شهر مرزی "جالق" سیستان و بلوچستان اجرا شد

بهمن دهواری ضمن تبریک روز جهانی داوطلب جمعیت هلال احمر، اظهار داشت: کاروان سلامت اعزامی با استقرار در شهر مرزی جالق از توابع شهرستان سراوان در جنوب سیستان و بلوچستان خدمات پزشکی رایگان شامل ویزیت پزشک عمومی، داروی رایگان، سنجش فشار خون، تزریقات و وصل سرم به شهروندان مرزی ارائه کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان افزود: در این کاروان که با مشارکت محمدعلی دهواری پزشک داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان برگزار شد، 10 نفر از داوطلبان خواهر و برادر نیز حضور داشتند که کار تزریقات خواهران و برادران را انجام می‌دادند و بیش از 289 هزار نفر از شهروندان رایگان ویزیت شدند.

وی ادامه داد: جوانان و امدادگران داوطلب جمعیت هلال احمر در حاشیه این طرح با تشویق و راهنمایی مردم به رعایت فاصله اجتماعی، توزیع ماسک در قالب طرح ناظران سلامت در جهت قطع و کنترل ویروس کرونا نیز حضور داشتند.

این کاروان به مناسبت گرامیداشت 15 آذرماه مصادف با 5 دسامبر روز جهانی داوطلب با هدف حمایت از بیماران نیازمند ساکن در مناطق مرزی و کمتر برخوردار به اجرا درآمد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها