۱۲ هزار و ۶۱۷ فقره پرونده تخلف صنفی در استان همدان تشکیل شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: ۱۲ هزار و ۶۱۷ فقره پرونده تخلف صنفی طی ۹ ماه نخست امسال در شعب تعزیرات حکومتی این استان تشکیل شده است.

۱۲ هزار و ۶۱۷ فقره پرونده تخلف صنفی در استان همدان تشکیل شد

داریوش جودکی در گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: به منظور کمک به ثبات اقتصادی و جلوگیری از سودجویی زیاده خواهان و در راستای رسیدگی و صدور احکام متقن، متخلفان به پرداخت بیش از یک هزار و ۱۱۳ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۲ هزار و ۶۱۷ فقره پرونده از ابتدای سالجاری تا پایان آذر ماه در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده که ۱۰ هزار و ۵۲۴ فقره در بخش کالا و خدمات، ۷۲۴ فقره در بخش قاچاق کالا و ارز و یک هزار و ۳۶۷ فقره در بخش بهداشت، دارو و درمان بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ادامه داد: ۹۹ درصد پرونده‌های کالا و خدمات و ۹۴درصد پرونده‌های قاچاق کالا و ارز و همه پرونده‌های بخش بهداشت، دارو و درمان رسیدگی و متخلفان به پرداخت جریمه محکوم شدند.

جودکی با بیان اینکه در این مدت ۱۶۶ فقره پرونده مهم در حوزه قاچاق کالا و ارز و کالا و خدمات تشکیل شده است، اظهار داشت: درهمین ارتباط بیش از ۲۳۳ میلیارد ریال از جریمه متخلفان وصول و به خزانه دولت واریز شده است.

وی گفت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های تخلف در حوزه کالا وخدمات ۱۰ روز، پرونده‌های قاچاق ۲۷ روز و پرونده های بخش بهداشت و درمان هشت روز کاری است.

وی اضافه کرد: در طرح شب یلدا نیز که با همکاری سازمان صمت و اتاق اصناف از ۲۲ آذر تا اول دی ماه اجرا شد ۱۷ تیم ۱۲۴ واحد صنفی را بازرسی کردند که ۳۹ فقره پرونده تخلف با موضوع درج نکردن قیمت، صادر نکردن فاکتور تشکیل و رسیدگی شده است.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها