ضرورت ایجاد گرمخانه برای حمایت از بی خانمان‌های اهر

فرماندار اهر بر ضرورت ایجاد گرمخانه برای حمایت از بی خانمان‌های این شهرستان تاکید کرد.

ضرورت ایجاد گرمخانه برای حمایت از بی خانمان‌های اهر

رسول خدابخش در جلسه رسیدگی به مشکلات و مسائل کمپ اعتیاد و ایجاد گرمخانه در شهرستان اهر، گفت: با توجه به گزارشات ارائه شده از ادارات ذیربط در خصوص افزایش تعداد افراد بی خانمان در این شهرستان ضروری است تا با ایجاد گرمخانه نسبت به اسکان و ادامه زندگی این گونه افراد جامعه اقدام جدی کرد.

وی ضمن تاکید بر حمایت و ایجاد سرپناه برای اینگونه افراد بی خانمان جامعه، افزود: ایجاد گرمخانه جزو وظایف شهرداری بوده و این نهاد، باید هرچه سریع تر با اخذ مصوبه از شورای شهر و تامین اعتبار نسبت به احداث گرمخانه اقدام کند.

وی از فعالیت مجدد کمپ ترک اعتیاد بعد از هفت ماه تعطیلی خبر داد و گفت: با توجه به شرایط کرونایی شهرستان اهر و تعطیلی این مرکز، اکنون این کمپ، فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون نیز ۲۷۴ نفر پذیرش شده‌اند.

خدابخش با تاکید بر توجه همگانی و به ویژه خیران به قضیه معتاد متجاهر، افزود: در حمایت و اشتغال بهبود یافتگان ‌کمپ ترک اعتیاد، سرمایه گذاران بخش خصوصی اقدامات قابل توجهی انجام داده‌اند که جای تقدیر و قدردانی دارد.

دادستان عمومی و انقلاب اهر نیز در ادامه این جلسه، اعتیاد را یکی از معضلات و آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و ریشه کنی این معضل را منوط به توجه ویژه مسئولان و آحاد مردم به این امر دانست.

رحیم عبدالهی از جمله مشکلات کمپ ترک اعتیاد شهرستان اهر را تامین هزینه‌های آن برشمرد و خواستار حمایت مسئولان و خیران از این کمپ شد.

وی هم‌چنین در پایان خواستار ایجاد گرمخانه برای اسکان و زندگی افراد بی خانمان و بی بضاعت در این شهرستان شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها