ماجرای حمله افراد نقابدار به بازار دستفروشان میوه و تره بار اهواز/ ویدئو

انتشار کلیپی در فضای مجازی گویای تخریب بازار میوه و تره بار در بلوار کارگر اهواز است که فرستنده ادعا دارد افرادی ناشناس و نقاب بر صورت با بولدوزر محصولات را نابود کردند.

ماجرای حمله افراد نقابدار به بازار دستفروشان میوه و تره بار اهواز/ ویدئو

براساس مستندات موجود در کلیپی که در فضای مجازی غوغا به پا کرده است، ساعت ۳ بامداد روز جمعه ۱۲ دی ماه عده‌ای در حالی که نقاب بر صورت داشتند، به فروشندگان میوه و تره بار در بلوار کارگر اهواز حمله کرده اند و نگهبانان را مورد ضرب و شتم قرار داده اند.

یکی از فروشندگان می‌گوید: انگشت یکی از نگهبانان بخاطر ضربه خوردن با باتوم برقی شکست و نمی‌توانستیم چهره آن‌ها را تشخیص دهیم، ضمن اینکه حدود ۱۵۰ بساط را بهم زدند و با بولدوزر نابود کردند، این در حالی است که حدود ۲۰۰ خانوار در این شرایط اقتصادی با درآمد حاصل از فروش میوه و تره بار روزگار می‌گذرانند.

این فروشنده بیان داشت: اگر کسی بدبخت و بیچاره نباشد به دستفروشی متوسل نمی‌شود و اینگونه در تاریکی شب همه سرمایه و دارایی آن‌ها نیست و نابود شود.

خبرنگار باشگاه خبرنگاران اهواز موضوع را از مراجع مختلف از جمله شهرداری پیگیری کرد، ولی پاسخ درستی دریافت نکرد و هیچکدام از دستگاه‌های اجرایی مربوطه درخصوص این موضوع اظهار نظر و پیگیری نکرده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

68

حجم ویدیو: 2.13M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها