استاندار همدان:

روند بیماری کرونا در استان همدان کنترل شده است

استاندار همدان گفت: شیوع کرونا ویروس در استان همدان به حالت کنترل شده در آمده اما این شرایط شکننده است.

روند بیماری کرونا در استان همدان کنترل شده است

سید سعید شاهرخی در ستاد مدیریت کرونا در همدان‌ اظهار داشت: پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای استان همدان با همکاری مردم به صورت مناسب برگزار شد.

وی با بیان اینکه تاکنون 120 هزار دز واکسن در استان همدان تزریق شده است، افزود: عملیات واکسیناسیون با قوت ادامه دارد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در شهرستان‌های اسدآباد، کبودرآهنگ، تویسرکان و فامنین زرد است گفت: وضعیت سایر شهرستان‌ها نارنجی است.

شاهرخی افزود: باید مواظب باشیم عادی سازی شرایط باعث افزایش آمارهای ابتلا به کرونا نشود بدانیم که کرونا هنوز تمام نشده است‌.

وی با تاکید بر اینکه تالارهای پذیرایی و باشگاه‌های ورزشی موظف به رعایت پروتکل‌ها هستند، تصریح کرد: اکیپ‌های بازرسی از اماکن عمومی در جهت رعایت پروتکل‌ها شدت یابد.

رشید حیدری مقدم رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز در این جلسه اظهار داشت: در شبانه روز گذشته 363 نفر با علائم مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند گفت: با توجه به شیوع بیماری در بعضی استان‌ها، نگران موج پنجم کرونا هستیم که باید مراقب بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: تالارها باید با ظرفیت 30 درصد برگزار شود، در غیر این صورت غیرقانونی است و با متخلفان برخورد می‌شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها