معاون امور عمرانی استاندار خوزستان:

لغو مزایده در کوی مدرس اهواز/ اسناد مالکیت ساکنان صادر می‌شوند

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان به لغو مزایده در کوی مدرس اهواز اشاره کرد و گفت: اسناد مالکیت برای مردم آن منطقه صادر خواهد شد.

لغو مزایده در کوی مدرس اهواز/ اسناد مالکیت ساکنان صادر می‌شوند

فاضل عبیات در نشست بررسی مشکلات کوی مدرس اهواز اظهار کرد: اسناد مالکیت اهالی ساکن در کوی مدرس اهواز یکی از موضوعاتی است که از سال گذشته پیگیری و جلسات متعددی با دستگاه‌های اجرایی از جمله سازمان اموال تملیکی، سازمان ثبت و اسناد، اداره راه و شهرسازی و همچنین شهرداری برگزار شد.

وی افزود: ساکنان آن منطقه که ۴ تا ۵ دهه در آنجا سکونت دارند، دارای یکسری اسناد غیررسمی هستند که دال بر مالکیت آنجاست و نشان می‌دهد که معاملاتی در آن زمان گذشته خریدوفروش‌هایی صورت گرفته و مردم در آن منطقه ذی‌حق هستند.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان بیان کرد: در این راستا مزایده‌ای در قطعه‌ای از کوی مدرس اهواز برگزار شده که مردم آن منطقه اعتراض داشته و مطالبات خودشان را به ما منعکس می‌کردند که پس از پیگیری مزایده لغو شده است.

عبیات، فرایند صدور اسناد مالکیت به نام مردم کوی مدرس اهواز را از اهداف اصلی این جلسه بیان کرد و گفت: کل پلاک‌های آن منطقه با یک سامانه خاصی برای مردمی که در آنجا ساکن بودند باید تثبیت بشود و همچنین یک کارگروه در این راستا تشکیل شده و امید است که در یک ماه آینده اسناد لازم صادر خواهد شد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها