نماینده خرمشهر:

آبی که به آبادان و خرمشهر می‌رسد، فاضلاب است

نماینده خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در آبادان و خرمشهر آب فاضلاب به خورد مردم می دهیم.

آبی که به آبادان و خرمشهر می‌رسد، فاضلاب است

سید لفته‌ احمد نژاد، در نشست بررسی مشکلات آب و فاضلاب خوزستان که شامگاه ۱۰ مهرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: آبی که به آبادان و خرمشهر می رسد، آب نیست و فاضلاب است و در این شهرها آب فاضلاب را به خورد مردم می دهیم.

وی افزود: در آبادان و خرمشهر مردم با توجه به این وضعیت آب، با انواع مریضی ها و حساسیت های پوستی مواجه هستند و مشکلات فراوانی در این زمینه دارند که باید به آن ها رسیدگی شود.

نماینده خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سهم آبادان و خرمشهر از طرح آبرسانی غدیر گفت: باید سهمیه آب شهرهای آبادان و خرمشهر از طرح غدیر پیگیری و سهمیه آب این شهرها از این طرح افزایش داده شود.

لفته نژاد با بیان اینکه مردم شهرهای جنوبی خوزستان از وضعیت آب ناراضی هستند، گفت: چیزی به اسم توسعه طرح های آب در آبادان و خرمشهر نداریم و علت اینکه پس از ۳۲ سال هیچ طرحی برای حل مشکلات آب در این شهرها اجرایی نشده است، باید بررسی شود.

وی افزود: اوضاع آب آبادان و خرمشهر خوب نیست و باید به داد مردم خوزستان در بحث مسایل آبی و کشاورزی رسید.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • شهرام.ر
    0

    در بسیاری از کشورها ، آب فاضلاب و ... با استفاده از سیستمهای پیشرفته تصفیه آب ، پس از تصفیه به صورت آب آشامیدنی در دسترس شهروندان قرار میگیرد . این آب باعث شیوع هیچ گونه بیماری پوستی و... نمیشود . همچنین آب معدنی نیز بصورت جداگانه و در سوپرمارکت ها به فروش می‌رسد. ما نفت خوزستان رو ازشون میگیریم ، آب رو تصفیه کامل نمی‌کنیم و وقتی صداشون رفت بالا می بندیمشون به اختشاش گر و جدایی طلب و ... مشکل آب خوزستان باید بصورت علمی و برای همیشه حل شود نه فقط موقع انتخابات!!!.

  • پینه دوز
    0

    آقایونی که ادّعا دارند( در هر سطحی) چرا پای کار نمیآیند چرا جهادی عمل نمیکنند، فقط لب و دهن....!بنده جنوب زیاد بودم شیر آب را که باز میکنی، .....پشیمون میشی.بگذریم، ایمیل من را سایت خبر فوری دارد در میانسالی آماده ام در رکاب آقایون باشم( یک ماشین هم دارم تبدیلش میکنم به وانت)پس بجای دری وری گفتن بسم الله من به لطف خدا آماده ام.

  • مهدی
    0

    لیاقت ملت ما این نبود

  • ناشناس
    0

    از پول های بلوکه شده دستگاه های تصفیفه فاضلاب و تبدیل ان به آب آشامیدنی از ژاپن و امریکا می شود وارد کرد که به دلایل حقوق بشری و زیست محیطی مشمول تحریم ها هم نمی شود.

  • حسن نصرالله
    0

    به درک که آب ندارند مهم نفتی است که از سرزمین آنها به سرزمین من لبنان عزیز ارسال می‌شود تا بتوانند در آبهای مدیترانه لخت کنار ساحل آفتاب بگیرند.

  • خوزستان
    0

    خوزستان سرزمینی است که آخوندها خونش را کشیده و گوشتش را بریده و در میان خود و هم پیمانان خود حسن نصرالله و بشار اسد،قسمت می کنند.

    نظرات شما -
    • .
      0

      آخه اونی که منفی دادی مگه حرف نادرست گفته شده، واقعا اندکی وجدان داری؟

  • محمد
    0

    اب سالم میخواهید چکار! اول برادران لبنانی و سوری و عراق. فلسطین و یمن ووووووو بعد ایرانی!!!

  • sosreza
    0

    حق مااین نیست.منطقی فکرکنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها