گرد و خاک در راه خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه فعالیت سامانه بارشی و پیش‌بینی آلودگی ناشی از گرد و خاک در مناطق مختلف استان خبر داد.

گرد و خاک در راه خوزستان

محمد سبزه‌زاری، اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، سامانه بارشی مستقر روی منطقه تا اواسط وقت فردا سبب رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط تا شدید در برخی نقاط استان خوزستان به ویژه مناطق شمالی و شرقی، بارش برف در ارتفاعات و احتمال ریزش تگرگ در برخی نقاط  خواهد شد.

وی افزود: اوج بارش‌ها امروز تا اوایل روز دوشنبه و در مناطق شمالی و شرقی خواهد بود و با توجه به حجم بارش‌ها آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌های کوهستانی دور از انتظار نخواهد بود. شمال خلیج فارس تا روز سه‌شنبه مواج و امروز در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

سبزه‌زاری افزود: تا اواسط وقت فردا کاهش دید و آلودگی ناشی از گرد و خاک با منشاء کشور عراق در مناطق مرکزی، غربی و جنوبی مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته آغاجاری با ۲۸.۶ و دهدز با ۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۲۰.۴ و ۲۶.۷ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • خوزی
    0

    شما گردو عبار خوردید ؟

  • ناشناس
    0

    بیابان زدایی باکاشتن درخت خرما بلوط ا بیابان انها کم می کردن این همه منبع نفت این هم وضع فضلاب وشهر جنوب یک درصد ا سود پتروشیم برای محیط زیست اختصاص می دادن باایجاد پترو پالیشی بنزین بیشتری تولید می شد اقتصاد تکان می خورد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها