پاکسازی حریم راه های گیلان با حضور ۳۶۰ راهدار

مدیرکل راهداری گیلان گفت: در راستای اجرای طرح سراسری پاکسازی حریم راه های کشور در آستانه سال نو، ۳۶۰ راهدار استان گیلان، اقدام به پاکسازی حریم راه های استان نمودند.

پاکسازی حریم راه های گیلان با حضور ۳۶۰ راهدار

فریبرز مرادی، از اجرای طرح پاکسازی حریم راه های استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: هر ساله با نزدیک شدن به ایام نوروز حریم محورهای مواصلاتی استان با تلاش راهداران پاکسازی می شود.

وی با اشاره به حضور ۳۶۰ راهدار در طرح پاکسازی حریم راه های استان، گفت: تاکنون نسبت به اصلاح و نصب ۱۸۵۰ عدد تابلوی راهنمایی و رانندگی در سطح محورهای استان اقدام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان، همچنین به تشریح اقدامات صورت پذیرفته در راستای طرح مذکور پرداخت و بیان کرد: احیای ۳۰۰ کیلومتر خط کشی، مرمت گاردیل به طول ۲۸ کیلومتر، بازبینی و نگهداری سیستم های روشنایی تونل ها به تعداد ۱۴ مورد و روشنایی راه های شریانی به طول ۲۱۷ کیلومتر از جمله این اقدامات است.

مرادی از نصب ۲۰۰ عدد استوانه ایمنی در سطح محورها، آشکارسازی ۱۰ نقطه پر تصادف، رنگ آمیزی و آشکارسازی ۲۵۰ سرعتکاه، پایه علائم و نرده پل در محورهای استان، تجهیز راهدارخانه ها و نصب و شستشوی بیش از ۱۰ هزار عدد علائم خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرای عملیات لکه گیری با آسفالت گرم به میزان ۱۶۰۰ تن براساس اولویت بندی راه های شریانی، اصلی و فرعی و روستایی و جمع آوری ۳۹۲ عدد بنر و تابلوی غیر مجاز بخشی از مهمترین اقدامات اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان گیلان در آستانه فرا رسیدن سال نو است.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها