حوادث چهارشنبه‌ سوری در البرز تاکنون یک کشته و ۲۰ مصدوم داشته است

سخنگوی ستاد کرونای البرز گفت: تاکنون ۲۰ نفر بر اثر مصدومیت بر اثر استفاده از مواد محترقه به بیمارستان‌ های استان انتقال داده شده و متاسفانه یک نفر هم جان خود را از دست داده است.

حوادث چهارشنبه‌ سوری در البرز تاکنون یک کشته و ۲۰ مصدوم داشته است

مهرداد بابایی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر البرز در وضعیت ثابتی قرار دارد و حدود ۲۰۰ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی با اشاره به کاهش محسوس مراجعین سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی هم گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۵۶۰ نفر به مراکز درمانی استان مراجعه داشته‌اند.

وی تاکید کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته یک نفر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست داده است.

این مسئول در ادامه با اشاره به وضعیت واکسیناسیون در استان توضیح داد: تا کنون حدود ۴۰ درصد از واجدین شرایط استان دز سوم واکسن خود را دریافت کرده‌اند و با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروز، از مردم درخواست می‌شود نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند تا سلامت خود و عزیزانشان را به خطر نیندازند.

بابایی ادامه داد: هیچ مشکلی در خصوص تامین واکسن در استان وجود ندارد و متقاضیان با مراجعه به مراکز تجمیعی می توانند با کمتری زمان واکسن مورد نظر خود را دریافت کنند.

رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز با اشاره به اینکه آماده باش نیروهای اورژانس برای چهارشنبه آخر سال از ۱۲ ظهر امروز آغاز می‌شود، گفت:  این آماده باش تا ۱۲ ظهر چهارشنبه ادامه دارد.

وی اضافه کرد: تاکنون ۲۰ نفر بر اثر مصدومیت بر اثر استفاده از مواد محترقه به بیمارستان‌های استان انتقال داده شده و متاسفانه یک نفر هم جان خود را از دست داده است.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها