استمرار آموزش سلامت محور از اهداف اصلی فعالیت های آموزشی هیات ورزش های همگانی استان خوزستان

مسئول آموزش هیات ورزش های همگانی استان خوزستان در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزشی کارگاه و مربیگری ایروبیک،استپ و کانگو گفت: در سال هزار وچهارصد ویک (۱۴۰۱) با یک جهش مطلوب آموزشی در گام نخست بخش زیادی از نیازهای آموزشی هیات ورزش های همگانی استان خوزستان مرتفع خواهد شد.

استمرار آموزش سلامت محور از اهداف اصلی فعالیت های آموزشی هیات ورزش های همگانی استان خوزستان

بتول عساکره افزود: هدف کمیته آموزش را ارتقا سطح علمی و عملی و دانش افزایی مربیان عنوان و تصریح کرد: بمنظور تحقق این اهداف از ابتدای سال ۱۴۰۱  با برگزاری کارگاه های ارتقا درجه ۳ به دو رشته های زیر مجموعه هیات ورزش های همگانی کار خود را آغاز کرده و در همین راستا امروز دومین کارگاه ارتقاء درجه سه به دو امادگی جسمانی با موضوع تغذیه ورزشی با مدرسی دکتر  سلیمانی بصورت مجازی برگزار شد.

وی افزود: همچنین در رشته یوگا دو کارگاه حرکات اصلاحی و آسیب شناسی از سری کارگاه های ارتقاء درجه سه به دو در این رشته به مدت ۴ روز با مدرسی استاد معزی از امروز آغاز شد.

عساکره ابراز امیدواری کرد با برگزاری این کارگاه ها در تمام کمیته های زیر مجموعه هیات ورزش های همگانی استان شاهد یک روند علمی و کیفی منسجم باشیم.

photo_۲۰۲۲-۰۶-۱۸_۱۶-۲۹-۲۴

مسئول آموزش هیات ورزش های همگانی با اشاره به ادامه رویدادهای آموزشی این هیات بیان داشت: دوره های تئوری و عملی تا پایان سال برنامه ریزی شده است که در راستای اهداف هیات با شعار آموزشی: ( استمرار آموزش ورزشی، ارتقا کیفیت، سلامت جامعه)، در همین ارتباط نیز دوره تئوری درجه ۱ با حضور ۳۰ نفر در اردیبهشت ماه برگزار شد.

وی همچنین از برگزاری کلاس عملی آمادگی جسمانی درجه یک(اقایان و بانوان) برای اولین بار در کشور به عنوان مهمترین رویداد آموزشی در سال جاری یاد کرد.

عساکره در پایان با اشاره به تقویم آموزشی هیات ورزشهای همگانی اضافه کرد : طی سال جاری دوره های تئوری و عملی و کارگاه‌ ها و سمینارهای مختلفی در تمام رشته ها و کمیته های زیر مجموعه هیات برگزار خواهد شد و علاقمندان میتوانند از طریق شبکه های اطلاع رسانی کمیته آموزش هیات ورزش های همگانی استان خوزستان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این رویدادها اقدام کنند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها