روایت فرمانداری اهواز از علت «اصلی» لغو کنسرت: ترافیک، تجمع و اعتراض رانندگان

روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان اهواز روز پنجشنبه با صدور بیانیه ای در خصوص لغو کنسرت سیروان خسروی در سینما هلال این شهر اعلام کرد: ترافیک شهری و رعایت نکردن پروتکلهای بهداشتی کرونایی علت لغو یک کنسرت در اهواز بود.

روایت فرمانداری اهواز از علت «اصلی» لغو کنسرت: ترافیک، تجمع و اعتراض رانندگان

روابط عمومی فرمانداری اهواز علت اصلی لغو این کنسرت در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری را تجمع و ترافیک شدید در درب ورودی سینما هلال در ساعات اجرای کنسرت و به دنبال آن اعتراض رانندگان و شهروندان، پلیس راهنمایی و رانندگی بود که خواستار تصمیم گیری در این خصوص شد.

در ادامه این بیانیه آمده است همچنین عدم رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا در اجرای کنسرت از دیگر موضوعاتی است که باعث دانشگاه علوم پزشکی شده و مکاتباتی در این خصوص از سوی دانشگاه به این فرمانداری انجام شد.

روابط عمومی فرمانداری اهواز تاکید کرد با توجه به موارد ذکر شده، در صورتی که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مکان دیگری در اهواز را با دارا بودن شرایط لازم برای برگزاری کنسرت انتخاب کند، با اجرای کنسرت موافقت می شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است؛ شورای تامین شهرستان اهواز به دلایل مذکور با برگزاری کنسرت در تاریخ ۳۰ و ۳۱ تیرماه در سینما هلال موافقت نکرده و در خصوص برگزاری دیگر کنسرت ها نیز تصمیم گیری می کند.

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • هادی
    3

    از مردم خجالت نمیکشید از خداااااا خجالت بکشید درررروغ دررروغ ریاااااا پدر دین رو در آوردین

  • یاور
    2

    یک بام دو هوای مدیریت اخوند ها در ولایت اسلامی انها ::تعطیلی کنسرت بدلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی ؟؟؟؟! نه اینکه در مهمانی روز دوشنبه تهران تمام پروتکل های بهداشتی رعایت شد .

  • البته
    0

    روی پیشانی ملت چیزی نوشته

  • ایمان
    0

    رو که نیست ..سنگ پای قزوینه

  • ناشناس
    0

    شما گفتید،و مردم هم باور کردند؟؟؟؟؟از کی تا بحال شورای تامین راجع به کرونا تصمیم می گیره،مگه کرونا امروز کشف شده که مانع کار گردیده،مرد باشید و دلیل اصلی را بگویید،زور چند نفر لباس شخصی با یک بلند گو و یک وانت از سر تا ته دولت بی اختیار بیشتر است.

  • ...
    0

    برگزاري ١٠ كيلومتر غذاي عيد غدير ، اصلا ترافيك نداشت و همه پروتكلها هم رعايت ميشد..... باتشكر از دولت صادق و محبوب رييسي🙏

  • محمود
    0

    لعنت بر پدر ومادر ادم دروغ گو هر که میخواد باشه

  • ........
    1

    امام علی ع: دوست نادان ضررش دوچندان است نسبت به دشمن دانا. اغلب مردم ما به خاطر تن پروری و طمع ورزی آینه ی دل و بصیرتشان کاملا کدر شده تا صیقل بدن- که توفیق الهی ابدا نخواهند داشت- و نور ولایت فقیه را حس کرده باشند سیل دشمن فنایشان ساخته باز الهی هزاران هزاران میلیاردها میلیارد شکر که رهبر بصیرمان یک تنه با کرامات خودتان ما را حفظ کرده خدایا فقط یک چیز ازت میخوام تو را به عظمتت قسم تر و خشک را باهم نسوزان
    الهی تمامی بلا ها ی ویرانگر را بر سر این تیره دلان احمق بزن و وجود نازنین رهبر معظم را از گزند حوادث مصون و محفوظ بدار تو را قسم می دهم به جلال و عظمتت ای الله

  • ناشناس
    0

    دانلود کن ببین این هجویات رو کنسرو چیه

  • ناشناس
    0

    تشکر تشکر

  • ناشناس
    1

    چه طور جشن غدیر تو تهران برگزار میشه و ترافیک تهران قفل میشه ، مساله ای نیست ولی ترافیک یک کنسرت پیزوری تو اهواز مهم میشه
    نقل مکرر که میگه اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید

  • ناشناس
    0

    حیف حقوقهای نجومی که میگیرید باشه که یک دروغ درست و حسابی هم نمیتوانید از خودتان در بکنید

  • ناشناس
    1

    برای تجمعاتی که از طرف خودتون صادر میشه پروتکلی وجود نداره خدا پدر این دروغ رو بسوزونه که تمام این مملکتو به باد داد

  • ایرانی آباد و آزاد
    1


    لااقل طالبان یه کار میکنه دیگه دروغ نمیگه و با شجاعت کارش را اعلام می کند ولی شماها دائما در حال پنهانکاری و انکار و تکذیب و دروغ بافی هستید !!!!

  • شهروند
    0

    تاکی باید شاهد دروغگویی مسیولین باشیم. نمایندگی ارشاد خوزستان. قبل کلیه مراحل پروتکلهای بهداشتی رو طی کرده. ومجوز اجرای کنسرت را گرفته بود. ترافیک.واعتراض شهروندان بهانه است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها