انتقاد مدیر خانه مطبوعات خوزستان از افزایش غیرمتعارف کنسرو تن ماهی

مدبر مسئول روزنامه راوی ملت و مدیر خانه مطبوعات خوزستان در توئیتی از افزایش قیمت غیر متعارف کنسرو تن ماهی در اهواز انتقاد کرد.

انتقاد مدیر خانه مطبوعات خوزستان از افزایش  غیرمتعارف کنسرو تن ماهی

امید حلالی نوشت: ‌تن ماهی ۱۸۰ گرمی از کانال ۳۰ هزار صعود کرده به کانال ۷۰ هزار تومانی. غذای فست فودی خانگی دانشجویان و کارگران و مجردان و حتا برخی خانوارها. غذای ماهی تن را هم در دریا خدا می دهد نه دولت! مقام مسوولی هست توضیح دهد چرا این گونه بازار آشفته می شود با این گپ میان قیمت های قدیم و جدید؟

و‌ی افزود: نکته دیگر اینکه تولید کنندگان محترم ظاهراً کلک مرغابی به دولت و ناظران گرانی ها زده اند و به جای تولید تن ۱۸۰ گرمی تن را ۱۵۰ گرمی کرده اند یعنی نه ۱۲۰ گرم و نه ۱۸۰ گرم قبلی! این رفتارها تعرض به همه نوع مرزهای اقتصادی، نظارتی و حتا فهم مصرف کنندگان است در انفعال نظاره گران در تراز.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • رابی
    0

    تن ماهی دارای مقداری جیوه است که مصرف مداوم آن برای سلامتی بسیار خطرناک است.بهتر است از ماهی تازه به جای تن ماهی استفاده کرد.

  • علی
    0

    به عبارتی 150 گرم گوشت میشود 70 هزار تومان وجالب اینست که مفت خور های سازمان حمایت از مصرف کننده لال شده و صدایشان در نمیاد

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      بر چی در بیاد اونا حمایت از مصرف کننده نیستن حمایت از تولید کننده هستن و سهم خودشون رو می گیرند

  • حیران
    0

    مملکت هرکی به هرکی همینه!!!!!!!!!!و.........

  • رضا
    0

    واقعا تاسف آور هست دولت که می گوید تورم را کنترل می کنند در سال جدید و به همین خاطر حقوق کارگر رو افزایش ندادند و این قیمت های نجومی چی هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها