برگزاری اولین همایش شورای اداری مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در اندیمشک

اولین همایش شورای اداری مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با حضور مسئولین بنیاد استان و شهرستان اندیمشک در سد و نیروگاه کرخه در حال برگزاری است.

برگزاری اولین همایش شورای اداری مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در اندیمشک

 اولین همایش شورای اداری مدیران بنیاد خوزستان با حضور حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک، یزدانی مدیر عامل سد و نیروگاه کرخه و مدیران ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر استان خوزستان به میزبانی شهرستان اندیمشک در محل سالن اجتماعات سد و نیروگاه کرخه اندیمشک برگزار شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در این آئین ضمن درود و صلوات بر یکهزار شهید سرافراز اندیمشک و شهدای استان خوزستان گفت: شهید ارج است و خدمت به خانواده ایشان اهمیت والایی دارد و بدون شک قرار گرفتن ما در راه شهدا سعادتی است که خداوند آن را به ما عطا فرموده و باچیز دیگر قابل قیاس نیست.

نورانی ادامه داد: روح شهدا ناظر بر اعمال ماست و باید مواظب رفتارمان باشیم که انشالله شرمنده آنها نشویم.

پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک نیز ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران به واسطه خون پاک شهدا راه خود را با قوت ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه ارتباط با خانواده های معزز شاهد و ایثارگر نقطه قوتی در حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می باشد افزود: مسئولیت داشتن ما در جامعه مرهون خون های پاکی است که درمقابل دشمن تا بن دندان مسلح مقاومت و ایستادگی کردند.

جهانگیری بیان کرد: بررسی وضعیت معیشت و برطرف نمودن مشکلات خانواده های این عزیزان وظیفه ماست و همه مدیران دستگاههای اجرایی باید دراین زمینه کوتاهی نکنند

مهندس محمدرضا یزدانی پور مدیر عامل سد و نیروگاه کرخه، اندیمشک را مدینه الشهدا دانست و گفت: در دوران جنگ تحمیلی دراین شهرستان حماسه هایی رخ داد که دشمن بعثی را واقعا" زمین گیر و نتیجه جنگ را به نفع ما عوض کرد.

وی افزود: خدمت در بنیاد شهیدو امور ایثارگران بسیار ارزشمند و ماندگار است و کارکنان این نهاد مقدس در حقیقت خادمین شهیدان والامقام هستند.

در این نشست دو روزه کارگروه های تخصصی با حضور مدیران کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، بنیاد شهید و امورایثارگران و معاونت های مربوطه تشکیل و درباره ارائه راهکارهای لازم جهت رفع مشکلات خانواده های شاهد وایثارگر استان درحوزه اشتغال و مسکن بحث و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

منبع: ایثار
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها