یک سوال از مسئولان استان در خصوص حادثه تلخ باغملک

روز گذشته حادثه تلخ و دردناکی در باغملک روی داد و در یک مراسم عروسی در اثر اقدام احمقانه و ضدفرهنگی یک فرد با تیراندازی در مراسم، نوجوان باغملکی کشته و چند نفر زخمی شدند که گفته می شود حال برخی از آنها نامساعد است.

یک سوال از مسئولان استان در خصوص حادثه تلخ باغملک

تا کنون هیچ خبری مبنی بر بازداشت مسئولان تالاری که این مراسم برگزار شد و همچنین خانواده متولی برگزاری  این مراسم عروسی منتشر نشده است. اگر برخوردی صورت گرفته و این افراد که زمینه وقوع چنین اتفاق مجرمانه و تلخی را فراهم کرده اند بازداشت شده اند چرا تاکنون اطلاع رسانی نشده است؟

اگر برخوردی صورت نگرفته و مسئولان تالار و خانواده برگزارکننده این مراسم تاکنون بازداشت نشده اند باید از مسئولان استان پرسید که آیا نظارتی بر عملکرد مجموعه مدیریتی در شهرستان باغملک اعم از فرمانداری، دستگاه قضایی و انتظامی وجود دارد یا خیر و چه واکنشی در خصوص عملکرد این مجموعه از خود نشان خواهند داد؟

بخوانیدفوت نوجوان باغملکی در تیراندازی در تالار عروسی

تا کی باید شاهد این حوادث تلخ که ریشه در فقر فرهنگی و جهالت و نادانی و حماقت عده ای معدود و انگشت شمار دارد باشیم؟ تا چه زمانی این عده اندک باید احساس امنیت کنند و با بی فرهنگی و بزهکاری خود باید کام مردم را تلخ و خانواده ها را عزادار کنند؟

مسئولان این شهرستان در قبال عدم برخورد قاطع و سریع (و یا در صورت برخورد، عدم اطلاع رسانی شفاف و بموقع) چه پاسخی دارند؟ آیا همین انفعال ها باعث تداوم اقدامات مجرمانه و شنیع و مخل نظم و امنیت نمی شود؟

از مسئولان استانی درخواست می شود در خصوص عملکرد مسئولان محلی و تاثیر ضعف های احتمالی و واکنش های انفعالی در قبال این حوادث بررسی و ارزیابی های فوری انجام داده و نتیجه اقدامات خود را به اطلاع عموم مردم برسانند.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها