با حضور ۱۲۸ شرکت کننده:

رکورد حضور در مسابقات شطرنج در شهر اولین ها شکسته شد

مسابقات شطرنج سریع گرامیداشت روزخانواده و تکریم مقام بازنشستگان در مسجدسلیمان برگزار گردید. در این مسابقات ۱۲۸ نفر شرکت کننده در ۹ دور به روش سوئیسی به رقابت پرداختند.

رکورد حضور در مسابقات شطرنج در شهر اولین ها شکسته شد

مدیر مدرسه شطرنج پاییز  در این خصوص به خبرنگار ما گفت: مسابقات شطرنج سریع شهرستان مسجدسلیمان با حضور ۱۲۸ شرکت کننده از شهرهای استان خوزستان و برخی استانهای همجوار از رده سنی ۴ سال تا پیشکسوتان (۶۰ سال ) برگزار گردید.

وی افزود: در این دوره ۴۷ ریتینگ دار بین المللی از شهرهای مختلف استان خوزستان حضور پیدا کرده و در سطح بسیار مطلوبی به رقابت پرداختند.

ارزانی پور ادامه داد: حضور قهرمانان رده های سنی استانی و کشوری و رقابت با شطرنج بازان مسجدسلیمانی باعث محک جدی و توسعه و ارتقاء شطرنج بازان این شهرستان خواهد شد .

1

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری مسابقات ، آماده سازی رده های سنی مختلف جهت حضور در مسابقات کشوری بوده است ، اضافه کرد : حضور ۱۲۸ نفر در مسابقات شطرنج سریع استانی یک رکورد محسوب میشود هر چند به دلیل کمبود فضا بسیاری از علاقمندان نتوانستند در مسابقات شرکت کنند.

مدیر مدرسه شطرنج پاییز در پایان بیان داشت : امیدوارم ادارات متولی تدابیر لازم را جهت اختصاص فضایی مطلوب به جامعه شطرنج مسجدسلیمان اتخاذ نمایند.

2

داود شاهوند مسئول اجرایی مسابقات نیز ضمن تقدیر و تشکر از همکاری اداره ورزش و جوانان،  مجموعه فرمانداری و شهرداری مسجدسلیمان اظهار داشت : با توجه به استقبال گسترده علاقمندان به این رشته در شهر مسجدسلیمان ، طی ده روز آینده مدرسه شطرنج در مسجدسلیمان راه اندازی خواهد شد.

گفتنی است در خاتمه این مسابقات به نفرات برتر ، هدایای نقدی و لوح تقدیر اهدا شد.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • اکبر
    1

    عنوان شهر اولین‌ها مختص تبریزه آقا این عنوان رو الکی مصادره نکنید اینو همه میدونن . حتی اصفهانم هرچی داره از صدقه سری ما ترکا هستش کمی تاریخ بخونید.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      جمع کن بساطتو. برو تاریخ بخون. شهر اولین ها فقط برازنده مسجدسلیمانه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها