یک مامور دیگر فراجا در یاسوج به شهادت رسید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مامور انتظامی استان هنگام انجام وظیفه در ایست و بازرسی در جاده «یاسوج - اصفهان» توسط یک خودروی شوتی زیرگرفته شد و به شهادت رسید.

یک مامور دیگر فراجا در یاسوج به شهادت رسید

سید جواد هاشمی‌مهر گفت: سروان شهید « سینا آراسته» توسط خودروی شوتی زیر گرفته شده بود و به بیمارستان انتقال یافت.

وی افزود: این نیروی پلیس به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد و به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بر اساس آخرین اطلاعات این حادثه ساعت حدود ۱۷ عصر روز چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ رخ داد.

هاشمی‌مهر بیان کرد: راننده این خودرو متواری شده بود که دستگیر شد.

سردار کیقباد مصطفایی، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: در پی شهادت مامور انتظامی پاسگاه میمند شهرستان دنا در کمتر از یک ساعت با اجرای طرح مهار، خودروی عامل شهادت که متواری شده بود، متوقف و راننده جانی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی دلالت داده شد. 

گفتنی است که  ۲۹ تیرماه امسال نیز دو نیروی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد حین انجام وظیفه و برقراری آرامش و امنیت، در جریان درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در جاده «یاسوج - اصفهان» به شهادت رسیدند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    4

    خداعالمه.ای کشته که را کشتی تا کشته شوی امروز

  • رضا شیرپوری
    12

    خدا رحمتش کند روحش قرین رحمت الهی باشد

  • اریا
    1

    خداروشکر

  • بهنام
    10

    باید فکری عاجل و ضربتی به حال این ماشین‌های شوتی کرد . چند وقت پیش در مسیر تهران - خرم آباد بودم این ماشین‌های شوتی جولان می‌دادند و نزدیک بود دو بار ما و خانواده‌مان را از جاده به سمت پرتگاه بفرستند . تمام پلاکهای این ماشین‌ها مخدوش و دستکاری شده است.

  • علی
    13

    آقای ناشناس. خیلی از ماها متوجه نیستیم که اگه یک روز فقط یک روز نیروی انتظامی داخل این مملکت نباشه و من و شما طعم نا امنی رو که بچشیم اون موقع قدر بچه های انتظامی رو می دونیم

  • ناشناس
    3

    لعنت بروح جمیع اموات مسببش که ملت را وادار کرده برا یه لقمه نون به چه کارهایی روی بیاورند واز طرف دیگه هم نیروهای پلیس باید سر گرم مبارزه با اونها وجانشان را در خطر بیندازند .

    نظرات شما -
    • roz
      5

      داداش این شوتی های حروم زاده برا یک لقمه نون نیست اگر درباره اینا تحقیق کنی هر نفر ماهیانه بالای 60میلیون در میارن اگر هم میگی دروغ میگم میتونی تحقیق کنی به نظر من حروم زاده تر از ای شوتی ها نیست اینا ماشین های شوتی رو باید به رگ بار بست

  • ناشناس
    2

    اتش به قبر جد و اباد مسببان این وضع در مملکت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها