معاون سیاسی استاندار خوزستان:

رسانه‌ها وتو کننده روایت‌های نادرست و حلقه‌ای بین حاکمیت و مردم در مقام نقد منصفانه و مطالبه‌گری هستند

معاون سیاسی استاندار خوزستان گفت: رسانه‌ها وتو کننده روایت‌های نادرست و حلقه‌ای بین حاکمیت و مردم در مقام نقد منصفانه و مطالبه‌گری هستند.

رسانه‌ها وتو کننده روایت‌های نادرست و حلقه‌ای بین حاکمیت و مردم در مقام نقد منصفانه و مطالبه‌گری هستند

شهاوند شامگاه جمعه در آیین تحلیلی از خبرنگاران و نویسندگان رسانه‌های عصر ما و بیان در اهواز اظهار داشت: انتظار نداریم که رسانه‌ها همه مسائل کشور را به نفع نظام به خوبی جلوه دهند چرا که همواره مشکلاتی وجود دارد اما انتظار می رود نقدها منصفانه و پیشنهادات سازنده باشد.

وی افزود: مهمترین مقام خبرنگار و همه افرادی که در حوزه آگاهی بخشی فعالیت می کنند؛ مقام انصاف و روشنگری است که منجر به تعالی و پیشرفت روحی و فرهنگی جامعه می شود.

معاون سیاسی استاندار خوزستان گفت: خبرنگار در ایفای نقش اجتماعی خود باید ناظر بر عملکرد مدیران باشد؛ رسانه ها باید در مقابل روایتگری های نادرست، ایفای نقش کنند.

وی اظهار داشت: زمانی که هجمه رسانه ای دشمنان زیاد می شود این نقش رسانه ها است که می‌تواند افکار عمومی را مدیریت کنتد ؛ رسانه ها وتو کننده روایت‌های نادرست و حلقه ای بین حاکمیت و مردم در مقام نقد و مطالبه گری هستند.

وی خاطرنشان کرد : نباید مسائلی را بین مطالبه گری و تخریب و مطالبه گری و توهین با یکدیگر قاطی کنیم ؛ رسانه های خوزستان در عرصه های مختلف خوش درخشیدند و نظام و حاکمیت باید قدردان این تلاش ها باشد.

شهاوند گفت: همواره باید از مقام زیبنده رسانه صیانت کنید و ما نیز وظیفه داریم در بدنه دولت و حاکمیت در کنار رسانه ها باشیم.

وی در خصوص اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت: در انتخابات چه کسی نقش آفرین باشد چه نباشد چه شرکت کند و چه نکند سرنوشت خود را تعیین می کند ؛ شاید نتوانیم انتخاب ایده‌آل را رقم بزنیم ولی حداقل می توانیم انتخاب خوبی داشته باشیم.

معاون سیاسی استاندار خوزستان گفت: پس از حادثه فوت مهسا امینی ایران را از کمیسیون مقام زن اخراج کردند در حالی که در کتاب صعود ۴۰ ساله هیچ مطلبی درباره ایران نوشته نشده است بلکه هر موردی مطرح شده را سازمان های بین المللی دادند .

وی ادامه داد: کشورهای غربی در اغتشاشات خیلی مطلب در زمینه بی عدالتی جنسیتی نوشته اند ؛ جالب است بدانیم که ایران بر اساس آمار خودشان در حوزه زنان رشد ۵۵ تحصیلی در حوزه تحصیلات تکمیلی داشته و بیش از ۹۵ درصد متخصصان زنان و زایمان و بیش از ۳۵ درصد جراحان ایران زن هستند.

وی با تاکید بر برخورد قاطع با دارندگان سلاح غیر مجاز گفت: سلاح در زمینه امنیت اجتماعی ، امنیت عمومی و امنیت سخت بازیگری می کند ؛ اگر قاچاق سلاح صورت می‌گیرد بخشی هدفمند و امنیتی است و بخشی دیگر آن معیشتی و فرهنگی است که تنها راه مقابله با آن این است که هزینه قانونی و قضایی استفاده از سلاح بالا برود.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها