دیدار مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز و هیئت همراه با خانواده سردار شهید سید حمید تقوی فر

سردار شهید تقوی‌فر متولد سال ۱۳۳۸ روستای ابودبس شهرستان کارون(کوت‌عبدالله)، در جریان آزادسازی منطقه عزیز بلد در حومه سامرا در تاریخ ۶ دی‌ماه ۱۳۹۳ به دست عوامل تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل شد.

دیدار مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز و هیئت همراه با خانواده سردار شهید سید حمید تقوی فر

سردار شهید تقوی‌فر متولد سال ۱۳۳۸ روستای ابودبس شهرستان کارون(کوت‌عبدالله)، در جریان آزادسازی منطقه عزیز بلد در حومه سامرا در تاریخ ۶ دی‌ماه ۱۳۹۳ به دست عوامل تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل شد و در روز ۹ دی ( روز بصیرت ) در جمع خیل مشتاقان و آحاد مردم در گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده شد. آن شهید والا مقام اکثر روزهای سال را روزه بود و روحیه‌ی گمنامی داشت.
گفتنی است، سید نصرالله تقوی‌فر، پدرِ شهید تقوی‌فر نیز در سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر به شهادت رسید و برادرش سید خسرو تقوی‌فر در عملیات والفجر ۸ به خیل شهیدان پیوست.

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز در این دیدار گفت: به گفته‌ی بسیاری از صاحب نظران، تئوریسینِ اصلی و متفکرِ جبهه جهانی حق علیه باطل در منطقه شهید تقوی بود که در کنار شهید سردار سلیمانی همواره یار و همراهش بود.

همچنین ایشان یادآور شد: بسیاری قبل از مرگ حسرتی از دنیا به دل دارند اما شهید همه‌ی هستی در برابرش ناچیز است و حین شهادت هیچ حسرتی ندارند تا زودتر به دیدار خدا بشتابد.

احمدی افزود: امیدوارم شهید با دعایِ خیرش دست ما را بگیرد و افتخار بود که امروز در خدمت خانواده شهید باشیم. و اسباب عاقبت بخیری همه‌ی ما شود.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رابی
    0

    بازهم مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز!😱😔🙄🤔
    از چنین آدمهایی که می خواهند دیده شوند میبایست زیاد ترسید‌.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها