وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه ۱۵ هزارنفره بجنورد بازدید کرد

وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه ۱۵ هزارنفره بجنورد بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم در این بازدید مسعود سلطانی فر احداث ورزشگاه 15 هزارنفره بجنورد را اقدام خوبی برای پیشرفت ورزش این استان عنوان کرد.

سلطانی فر تصریح کرد: تکمیل این پروژه که هم‌اکنون از پیشرفت خوبی نیز برخوردار است می‌تواند زمینه رشد و پیشرفت جوانان این استان را فراهم ساخته و شورونشاط را در بین مردم تقویت کند.

مدیرکل و رزش و جوانان خراسان شمالی نیز در جریان این بازدید گفت: ورزشگاه 15 هزارنفره بجنورد دارای زمین فوتبال، رختکن و پیست دومیدانی، دو زمین تمرینی، سالن بدن‌سازی، دستگاه‌های اداری و سالن 6 هزارنفری است که از پیشرفت 95 درصدی برخوردار است.

خسرو منعمی با اشاره به نبود راه دسترسی مناسب این ورزشگاه گفت: اختصاص اعتبار وِیژه برای ساخت راه دسترسی مناسب این طرح ضروری است امیدواریم اختصاص این اعتبار تخصیص یابد.

منعمی تصریح کرد: در حال حاضر نصب پیست تارتان ورزشگاه 19 مهر بجنورد باقی‌مانده است که به‌محض مساعد شدن آب‌وهوا نصب می‌شود.

ورزشگاه 15 هزارنفره بجنورد در سفر نخست دولت نهم به خراسان شمالی تصویب شد که به دلیل اختصاص نیافتن اعتبار کافی پیشرفت کندی داشته است.

وزیر ورزش و جوانان پیش از ظهر امروز در سفری یک‌روزه برای بازید از پروژه‌های ورزشی خراسان شمالی و نشست با فعالان ورزش و جوانان وارد این استان شد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها