بارش ‌‌یک متری برف در برخی مناطق اردبیل/ راه ۳۵۰ روستا‌ بازگشایی شد/ ویدئو

براساس آخرین گزارش های سازمان هواشناسی، بارش برف در اردبیل حال و هوای خاصی به استان داد و ارتفاع برف در برخی مناطق استان به یک متر هم رسید.

بارش ‌‌یک متری برف در برخی مناطق اردبیل/ راه ۳۵۰ روستا‌ بازگشایی شد/ ویدئو

 با پیش بینی‌های هواشناسیِ استان، شهر اردبیل، کانون بارش‌هاست و در برخی مناطقِ استان، ارتفاعِ برف به بیش از یک متر هم رسیده است.

امروز ادارات و همه دانشگاه‌ها و مقاطع تحصیلیِ مدارسِ استان تعطیل است و دستگاه‌های و نیرو‌های امدادی و خدمات رسان؛ همچنان مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

کلیم‌اله وثوقی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در جریان بازدید از روند بازگشایی محورهای مواصلاتی استان گفت: در حال حاضر همه راه‌های اصلی و فرعی استان  به غیر از محور نمین آستارا محدوده آقچای باز بوده و مشکل در تردد نداریم.

وی با اشاره به اینکه راهداران استان از دیروز با به‌کارگیری ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری و تمام تجهیزات و امکانات در تمامی محورها و گردنه‌های استان مشغول عملیات بازگشایی هستند افزود: دلیل گره ترافیکی در محور آستارا گردنه حیران کولاک شدید و پایین آمدن سطح دید رانندگان در تردد این مسیربود.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با توجه به اینکه راههای اصلی و فرعی نیاز به نگهداری مستمر دارند و اولویت بازگشایی با محورهای اصلی و فرعی است تصریح کرد: همزمان با انجام کار بازگشایی این محورها در طول مسیر و در تداوم عملیات، کار بازگشایی راههای روستایی نیز در حال انجام است.

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه مجموع بارش‌ها بسیار زیاد و همراه با کولاک شدید است اماازصبح امروز بدلیل قطع شدن بارش‌ها در برخی شهرستان‌ها کار بازگشایی مسیرهای مختلف ترددی در روستاها آغاز شده اظهار کرد: با همت راهداران پرتلاش راه 350 روستای استان بازگشایی شده و راه 430 روستای مسدود در حال انجام است.

حجم ویدیو: 4.51M | مدت زمان ویدیو: 00:02:44 | دانلود ویدیو
منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    سلام اینقدر تبلیق از برامدن کنید که ترکیه از مون شاکی شود و شکایت خود به سازمان ملل ببرد وان وقت سازتان ملل بهترین تحریم بارانی برای حت وب کشور انجام دهد پس خواهشن تبلیق نکنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها