پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل های مشهد/ ماجرا چیست؟

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: در ماجرای پیدا شدن گوشت الاغ که چند روز اخیر انتشار یافت این ماجرا نادرست و ناقص اطلاع رسانی شده بود زیرا حتی یک گرم از این گوشت به مصرف نرسید.

پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل های مشهد/ ماجرا چیست؟

محمود مادرشاهیان عصر پنجشنبه در دومین نشست خبری ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: مقداری گوشت از طرف یک قصاب به یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رسیده بود که بازرس دامپزشکی و مدیر هتل قبل از مصرف متوجه شدند آن گوشت مربوط به الاغ است و بلافاصله این موضوع را اطلاع دادند و حتی یک گرم از این گوشت استفاده نشد.

وی ادامه داد: شخصی که این خبر را منتشر کرد بدون دانستن جزییات موضوع، اقدام به کار غیر حرفه‌ای کرد و توضیحات جامعه هتل‌داران را نشنید.

رییس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی همچنین گفت: طی نوروز ۶۰۶ مورد بازرسی در هتل ها انجام شد و هیچ تخلفی در این بازرسی ها مشاهده نشد. در همه هتل‌ها نماینده دامپزشکی نیز مستقر است و نظارت را کامل انجام می دهد.

وی اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی هتل‌های کلانشهر مشهد با تخفیف ویژه به پذیرش مسافر اقدام می‌کنند و برای تعطیلات عید فطر نیز ۳۰ درصد تخفیف ویژه خانواده هایی که به این شهر می آیند در نظر گرفته شده است.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • ناشناس
    0

    خر خوردیم
    وقتی از قصابی اومده توی هتل یعنی که هتل‌دار سفارش داده حالا اینو قبل مصرف گرفتین قبلیاش چی؟

  • 🐜
    1

    ب مردم ایران زمین لطفاً گوشت قرمز نخورید سلامتی مهم تراز شکم پروری است اگر مایل هستید گوشت قرمز میل کنید با هم شریک شوید یک گوسفند زنده بخرید ب قصاب باشی ها اعتمادی نیست اصلأ چیزی بنام اعتماد و عدالت فعلآ وجود ندارد!!!

  • ناشناس
    0

    چند وقت دیگه گوشت کلاغ وگربهم عرضه میشه

  • ناشناس
    0

    آفرین بر ملت خداجوی ایران!!

  • ناشناس
    0

    یعمی بازرس همونحا بوده و متوجه شده!!!!!!!! خودتی

  • علی
    0

    درطی 44سال گذشته تجربه نشان داده وقتی مقامات و مسولان تخلفی را تکذیب میکنند یعنی اتفاق افتاده

  • ناشناس
    0

    افرین به این مردم، خوب بلدند همدیگه را بچزونند. افرین. دست مریزاد. یکی پول می گیره مالیات را کم می کنه. یکی جنس تقلبی را بجای اصل می فروشه. یکی پول می گیره از تخلف ساخت و ساز چشم پوشی می کنه. یکی پول می گیره رای دوست داشتنی صادر می کنه. یکی پول نمی ده باغ ۱۰۰۰ میایاردی نصیبش می شه.یکی اشغال خودش رو از ماشین پرت می کنه بیرون. افربن خوب همدیگر رو رنگ می کنیم. افرین به این قصاب . جالبه با همین قصاب صحبت کنی جوری از ترکیه و اروپا برات حرف بزنه که فکر کنی با یک ادم باشرف هم صحبتی.

  • ناشناس
    0

    سلام علیکم .‌قیمت خانه برای رهن کردن خیلی زیاده .نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران عوض اینکه به فکر مردم باشند.به دنبال حواشی هستند.هرکس سوره قدر را بخواند ممکن است خدا صدایش را بشنود .پس بترسید از دعای مظلوم.تورم 500درصد است.چرا وزیرکارصولت مرتضوی حقوق من کارگر را22درصدسایر سطوح را اضافه کرد؟؟؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      گزارش تحریم از داخل کشور را پیدا کنید و بخوانید خیلی مهم است تحریم جنگ و محاصره اقتصادی است فقط باید از خارج از کشور باشد نه داخل تحریم مسلمان حکم شرعی دارد رساله ها حکم محارب نوشته میلیونها واحد مسکونی چگونه یک شبه میلیاردی شد با بحران های ساختگی و پیوستن به تحریم‌های ظالمانه کاخ سفیدواحد مسکونی باید به ملت به قیمت قبل تحریم عرضه شودگزارش به برخی مسولین کشوری و ادارات دولتی و استادان و دانشجویان داده شده هیچ کشور شرعی و انقلابی واقعی مردم خود را تحریم نمیکند روزنامه دنیای اقتصاد ۱۷ دی نیز تیتر مرتبط موضوع منتشر نموده است انتشار مطلب یا تیتر قوی به اجرای آن و عدالت کمک بسیار میکند حدود ۷۰ میلیون مستاجر داریم و خونه خرابه و آلونک نشین که هیچ حقی تو کشور ندارن و کشور مال آن مالکان است تحقیقات نشان داده که تبلیغات راه موفقیت و اکثر راههای که در اینترنت برای فریب مردم و جوانان فراوان است بخاطر این است که از این قضیه واحد‌های مسکونی و تحریم داخلی مطلع نشوند ما نباید در یک کشور اسلامی برای یه واحد مسکونی تو یه منطقه متوسط شهر نیاز به ثروتمند و پولدار شدن باشه ارزشها باید معنوی باشه نه صد سال کار کنی حتی پول پیش را نداشته باشی اونهم با تحریم از داخل چهل ساله وضع همینه مگه چند تا کشوره مگه چند تا ملته اینجا

    • بهلول
      0

      البته اگرسوره قدرراصديقى گريان بخواندبهتراثرميكند

  • ناشناس
    0

    گوشت الاغ چرا باید تو هتل باشه؟؟؟؟
    کاربرد دیگه ای هم داره که میگی یک گرم هم مصرف نشد؟

  • بهلول
    0

    بايدميگفتى پول توپاكت كم بودبه ايشان نرسيدورفت افشاكرد

  • ناشناس
    0

    فردی که با هزار زحمت الاع ذبح نموده حتما ان را به خورد مردم داده مخصوصا در تعطیلات

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها