فولاد خوزستان یکه تاز و میدان دار در بورس کالا

رکوردشکنی های متعدد، پروژه های بزرگ توسعه ای که یکی از آنها با حضور عالی ترین مقام اجرایی کشور(رئیس جمهور) افتتاح شد، بومی سازی و مقابله با تحریم ها و تلاش برای تقویت و ارتقای جایگاه در عرصه صنعت کشور از جمله رویدادهایی بود که باعث شد نام این شرکت بزرگ خوزستانی را بیش از دیگر شرکتها و صنایع بشنویم.

فولاد خوزستان یکه تاز و میدان دار در بورس کالا

طی سال ۱۴۰۲  بارها نام شرکت فولاد خوزستان در اخبار و گزارش های حوزه اقتصاد کشور شنیده شده است. رکوردشکنی های متعدد، پروژه های بزرگ توسعه ای که یکی از آنها با حضور عالی ترین مقام اجرایی کشور(رئیس جمهور) افتتاح شد، بومی سازی و مقابله با تحریم ها و تلاش برای تقویت و ارتقای جایگاه در  عرصه صنعت کشور از جمله رویدادهایی بود که باعث شد نام این شرکت بزرگ خوزستانی را بیش از دیگر شرکتها و صنایع بشنویم.

یکی از وجوه تمایز فولاد خوزستان با دیگر شرکتها از این حیث، تنوع اخبار مثبت آن است. در واقع حصول موفقیت های بسیار در بخش های مختلف، ویژگی ممتاز فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۲ بوده است که نشان می دهد این شرکت نوعی توسعه فراگیر و پایدار را در دستور کار قرار داده است.

حوزه محیط زیست، تحقیق و توسعه، خرید معادن، سرمایه گذاری های کلان، راه اندازی فولادسازی شادگان، استفاده از تکنولوژی های روز و افزایش تولیدات از جمله نشانه هایی است که این فراگیری و رویکرد همه جانبه را نشان می دهد.

حالا کسب موفقیت در تامین سهم گسترده ای از کل معاملات شمش و اسلب ایران در سال ۱۴۰۲، این شرکت را با وجود محدودیت های مصرف انرژی بویژه در تابستان به لیدر بازار تبدیل نموده و چشم انداز روشنی از فعالیت این شرکت در سال جدید را نوید می دهد. این موضوع از آن جهت اهمیت می یابد که بدانیم این شرکت با وجود آنکه در حال حاضر بزرگترین تولیدکننده ی شمش و اسلب فولادی کشور نیست ولی توانسته خود را بعنوان بزرگترین عرضه کننده در بورس کالا معرفی کند.

این خود، نشان دهنده ی موفقیت شرکت در حوزه بازرگانی است که با وجود اختلاف زیاد در ظرفیت و تولید نسبت به شرکتهای بزرگتر توانسته بیشترین سهم را در عرضه به بورس از آنِ خود کند ضمن آنکه فعالان اقتصادی بخوبی آگاهند که این یکه تازی و عرضه موفق در بورس کالا که اساسا امکان چانه زنی، رایزنی، نرخ گذاری سفارشی، امضای طلایی و... وجود ندارد، در فضای رقابتی شفاف محقق شده است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها