یکی از معاونان وزیر کشور در امور شورا و شهرداری اهواز دخالت می‌کند

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از معاونان وزیر کشور به صورت مستقیم در امور شورای شهر و شهرداری کلانشهر اهواز دخالت می‌کند و از عوامل نابسامانی در شهرداری اهواز است.

یکی از معاونان وزیر کشور در امور شورا و شهرداری اهواز دخالت می‌کند

سید کریم حسینی با انتقاد از عملکرد شهرداری اهواز اظهار کرد: در دولت سیزدهم تا کنون چند هزار میلیارد تومان در قالب حق آلایندگی و ارزش افزوده به شهرداری اهواز پرداخت شده است اما متاسفانه نه تنها این مبالغ صرف مسائل شهری نظیر آبگرفتگی، آسفالت، فضای سبز، مبلمان شهری، ورودی‌های شهر و معضل پسماند نشده است، بلکه گزارش هزینه‌کرد این اعتبار نیز به مردم و نمایندگان مردم در مجلس و شورای شهر و حتی استانداری داده نشده است.

وی طی تذکری جدی نسبت به دخالت‌های معاون وزیر کشور در امور شورا و شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: آقای وزیر! یکی از معاونان شما به صورت مستقیم در امور شورای شهر و شهرداری کلانشهر اهواز دخالت می‌کند و یکی از عوامل نابسامانی در شهرداری اهواز است.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه، کارون و باوی در مجلس شورای اسلامی گفت: چند ماه است که جلسات شورای شهر اهواز تشکیل نمی‌شود و تا کنون حدود ۱۲ جلسه شورا به علت عدم حضور اقلیت حامی شهردار، به حدنصاب نرسیده است.

حسینی بیان کرد: پرونده نمایندگان غایب شورای شهر اهواز به هیئت تخلفات ارسال شده است، اما مورد رسیدگی قرار نگرفته است.

وی گفت: شهردار اهواز ساکن این شهر نیست و طبق قانون شورای شهر اهواز مکلف به رسیدگی به این موضوعات است اما عده‌ای مانع از انجام این وظیفه قانونی می‌شود.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها