ارزیابی شایستگی های عمومی مدیران مناطق، روسا و مدیران عامل سازمان های شهرداری اهواز انجام شد

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز از ارزیابی شایستگی های عمومی مدیران مناطق، روسا و مدیران عامل سازمان های شهرداری خبر داد.

ارزیابی شایستگی های عمومی مدیران مناطق، روسا و مدیران عامل سازمان های شهرداری اهواز انجام شد

حجت الاسلام دکتر جاسم موسی پور بیان کرد؛ ارزیابی شاخص های شایستگی های عمومی مدیران حرفه ای برای مدیران مناطق، روسا و مدیران عامل سازمان های شهرداری طی ۲ مرحله در آموزشکده فنی و حرفه ای شهید چمران و دانشگاه امیرالمومنین انجام شد.

وی اظهار کرد: افراد چنانچه بخواهند شایستگی هایشان را توسعه دهند ابتدا باید نقاط قوت و ضعفشان را بشناسند سپس نسبت به نقاط قوت و ضعف خود اقدام آموزشی لازم را انجام دهند.

موسی پور با اشاره به اینکه کانون های ارزیابی نموداری از شایستگی ها را ارزیابی می کنند، بیان کرد: ارزیابی توسط کانون قبل از آموزش بوده  و شناختی برای افراد است.

 وی با بیان اینکه برای مدیران پایه، میانی و ارشد شایستگی های مختلفی احراز می شود، اظهارکرد: شاخص های شایستگی برای مدیران مناطق، روسا و مدیران عامل سازمان ها شامل مسئولیت پذیری، تعهد و تعلق سازمانی، تفکر و تحلیل و حل مسئله، تیم و شبکه سازی، روحیه جهادی، هدف گرایی و هدایت عمکرد و ... می باشد که ارزیابی بر این اساس انجام می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی در پایان بیان کرد: نتایج این ارزیابی بدون تردید در آینده راه را بر شایسته سالاری در انتصابات و کادرسازی هموار خواهد کرد.

photo_۲۰۲۴-۰۵-۱۰_۰۲-۴۵-۰۵

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • شهروند
    0

    بعد خود شیخ جاسم کی ارزیابی میکنه!!!!!

  • ناشناس
    0

    خودش شایستگی نداره و از شورای قبلی تحمیل شد

  • مجید محاوی
    0

    هیچ کدامشان شایستگی نداره بعد خود ایشان شایسته است همشان بیکفایت هستن بیاید بهارستان فاز دو ارتش میخکها و بازارچه معین زاده بیکفایتی هز سر و روشان میباره بعد مدخل شهر اهواز را ببینید ....ورودیها ابرو ریزیه

  • حمید
    0

    تا زمانی که پارتی و اشنا است و اساس درست نباشد این مشکل است.می ایند مدیریت یاد میگیرند در صورتیکه باید مدیر باشی و مدیر قرار بگیری و یک مسلمان ...

  • محمدی
    0

    تا زمانی که شهردارانی که خدمت کردند از شهردارانی که فقط اسمشون شهردار بوده وحیف ومیل کردند جدا نشه این مهم انجام نمیشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها