برگزاری مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه سواری در مرند

مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه سواری در بخش کورس به مناسبت هفته دولت و عید غدیر خم، به میزبانی مرند برگزار خواهد شد.

برگزاری مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه سواری در مرند

امیدفرد رئیس هیات دوچرخه سواری مرندبا اشاره به اینکه مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه سواری در مرند باهمکاری بخشداری یامچی برگزار می‌شود، گفت: مسابقه دوچرخه سواری جایزه بزرگ در بخش کورسی در رده‌های سنی بزرگسالان وجوانان با هدف شناسایی پتانسیل‌های گردشگری بخش یامچی و یکانات مرند برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه به مناسبت هفته دولت و عید غدیر خم از ساعت ۸:۳۰۰ دقیقه صبح چهارشنبه هفته جاری به میزبانی شهرستان مرند برگزار می‌شود، تصریح کرد: یک روز قبل از مسابقه نیز از علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه در محل هیئت دوچرخه سواری شهرستان مرند واقع در ورزشگاه تختی این شهر ثبت نام به عمل آید.

امیدفرد تاکید کرد: مسابقه جایزه بزرگ مرند به صورت مارشال در داخل شهر و پس از طی ۶ کیلومتر در مسیر یامچی به یکانات آغاز می‌شود و دوچرخه سواران باید مسافت ۳۵ کیلومتری را رکاب بزنند.

رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان مرند با بیان اینکه به نفرات برتر جوایز نقدی اهداء خواهد شد، تصریح کرد: در رده بزرگسالان به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۱۵، ۱۰ و ۷ میلیون ریال، در رده جوانان به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۱۰، ۷ و ۴۴ میلیون ریال و به نفرات برتر شهرستان مرند نیز به ترتیب ۶، ۴ و ۲۲ میلیون ریال جایزه نقدی اهداء می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها