پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در خراسان جنوبی برگزار شد

امروز مراسم عزاداری اربعین حسینی در ۲۴ بقعه متبرکه استان برگزار و مردم بیرجند با حضور ۵ هزار نفری به صورت نمادین پیاده‌روی جاماندگان اربعین را برگزار کردند.

پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در خراسان جنوبی برگزار شد

مردم خراسان جنوبی امروز که توفیق حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی را نداشتند در نقاط مختلف استان به صورت نمادین پیاده‌روی جاماندگان اربعین را برگزار کردند.

حجت‌الاسلام بخشی پور در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: امروز مراسم عزاداری اربعین حسینی در 24 بقعه استان با حضور مردم برگزار شد.

وی با بیان اینکه مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی با عنوان جاماندگان اربعین در بیرجند، بشرویه، سربیشه، نهبندان و زیرکوه برگزار شد افزود: سخنرانی، عزاداری، پیاده‌‌روی، تلات کلام الله مجید، زیارت اربعین حسینی و اطعام از جمله برنامه‌های امروز بود.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت خراسان جنوبی در مراسم جاماندگان اربعین حسینی در امام‌زادگان باقریه بیرجند اظهار داشت: متأسفانه رسانه‌های معاند و دشمنان زمانی که کوچکترین اتفاقی می‌افتد آن را در بوق و کرنا کرده ولی وقتی با بزرگترین اجتماع بشری روبه‌رو می‌شوند سکوت را اختیار می‌کنند.

حجت الاسلام اوحدی افزود: دشمنان برای مبارزه با جریان عظیم اربعین حسنی همواره تلاش کردند اما غافل از اینکه زیارت اربعین را عمود و پایه امامت و ولایت اهل بیت(ع) دانست.

وی افزود: اگر این اتحاد، انسجام و یکتایی باشد دیگر جایی برای استکبار نمی‌ماند.

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها