شهردار‌ همدان بابت برگزاری برنامه «شب دکتر اذکایی» عذرخواهی کرد

شهردار همدان گفت: اگر به سبب برنامه

شهردار‌ همدان بابت برگزاری برنامه «شب دکتر اذکایی» عذرخواهی کرد

عباس صوفی شامگاه دوشنبه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری نشست "شب دکتر اذکایی" در تالار فجر همدان، برخی حواشی به وجود آمده و بی‌تقصیر بودن شهرداری در این موضوع، اظهار داشت: ما با هرگونه نشستی که مغایر با موازین نظام اسلامی و انقلابی باشد در هر شرایطی مخالف هستیم.

وی با بیان اینکه این مراسم توسط یک موسسه خصوصی که مجوز خود را از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده برگزار شده است، افزود: در این برنامه نیز این موسسه برای دریافت مکان، درخواستی را به معاونت فرهنگی شهرداری برای برگزاری برنامه‌ای با عنوان شب دکتر اذکایی و هفته کتاب ارائه داده است که بر همین اساس نیز با قرار دادن مکان در اختیار این موسسه موافقت شده است.

شهردار همدان با اعلام اینکه شهرداری و معاونت فرهنگی به دلیل اینکه مسئولیتی در این برنامه نداشتند از میهمانان جلسه نیز شناختی نداشتند، گفت: ما مخالف هرگونه افرادی هستیم که با نظام اسلامی زوایه دارند.

وی با تشریح فعالیت‌های معاونت فرهنگی شهرداری و اقدامات این نهاد برای ترویج ارزش‌ها و شعائر اسلامی در همدان عنوان کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان تابع منویات رهبری بوده و با هرکسی که با اصل نظام مشکل داشته باشد مخالف است.

صوفی با اعلام اینکه اگر نادانسته سبب جریحه دار شدن عواطف مردم ولایت‌مدار همدان شده‌ایم عذرخواهی می‌کنیم ابراز کرد: موضوع پیش آمده امری سهوی و ناخواسته بوده است کما اینکه در این مجلس حرفی علیه نظام اسلامی زده نشده است.

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها