شدت بارش باران به منازل مسکونی رامشیر خسارت وارد کرد

شدت طوفان و تگرگ در روستای مویلحه شهرستان رامشیر سبب خسارت به منازل مسکونی، قطعی برق چندین روستا و همچنین مرگ پرندگان وحشی و خانگی شد.

شدت بارش باران به منازل مسکونی رامشیر خسارت وارد کرد

در پی استقرار سامانه بارشی در استان خوزستان و تداوم بارش باران، در چندین نقطه روستایی شهرستان رامشیر خساراتی به منازل مسکونی و قطعی برق بر اثر سقوط پایه های برق روستایی شده است.

عماد حمیدی یکی از اهالی روستای مویلحه رامشیر در گفتگو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: وضعیت روستای ما بحرانی است، بارش دیشب سبب سقوط پایه های برق و مرگ تعداد زیادی از پرندگان وحشی و محلی شده است.

وی ادامه داد: در روستای ما و روستاهای مجاور طوفان و بارش باران و تگرگ موجب تخریب تعداد قابل توجه ای منزل مسکونی شده و به اکثر زمین های کشاورزی خسارت قابل توجه ای وارد شده است.

وی با انتقاد از عدم امداد رسانی و رسیدگی مسئولان به وضعیت روستاها گفت: با توجه به خسارات پیش آمده و تخریب منازل مسکونی تا کنون اقدام امداد رسانی به روستای مویلحه سفلی نشده است.

وضعیت روستای مویلحه عادی شد

عباس سبحانی بخشدار مشراگه در رابطه با وضعیت روستای مویلحه برخلاف گفته اهالی روستا وضعیت را عادی خواند و در گفتگو با تسنیم اظهار داشت: امداد رسانی به روستا توسط امداگران هلال احمر در حال انجام است و برق روستای مویلحه و چندین روستای مجاور تا ساعاتی دیگر وصل می‌شود.

وی گفت: میزان خسارات وارد شده بر محصولات کشاورزی هنوز در دسترس نیست ولی احتمال می‌رود خسارات جزئی به محصولات کشاورزی و منازل مسکونی روستای مویلحه آل حمید وارد شده است.

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها