کاهش 67درصدی سرقت خشن در کهگیلویه و بویراحمد طی سالجاری

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کاهش 67درصدی سرقت خشن در این استان طی سالجاری خبرداد.

کاهش 67درصدی سرقت خشن در کهگیلویه و بویراحمد طی سالجاری

سردار مهدی انصاری روز شنبه، 25 اسفند ماه در نشست خبری با خبرنگاران با محوریت چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروز افزود: طی سالجاری در سطح کشور سی و دومین استان در زمینه سرقت عادی بوده ایم، سرقت خشن در این استان 67 درصد و سرقت به عنف 28 درصد کاهش داشت. بطوریکه در همایش سراسری ناجا از نیروی انتظامی استان تقدیر شد.

وی اظهارکرد: در یک پرونده پس از حدود 5 سال متهم فراری که همدستانش اعدام شدند، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با سرقت طلافروشی لنده خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال بحث سرقت مسلحانه در استان نداشتیم تا چند روز پیش که یک سرقت مسلحانه از طلافروشی لنده رخ داد. سارقان این سرقت شناسایی شده اند و به زودی دستگیر و تحویل مراجع قضایی خواهند شد.

انصاری تصریح کرد: طی سالجاری 5 تن و 200کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرها، محورهای مواصلاتی استان و عملیات های مشترک با سایر استانها کشف و ضبط شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 12 درصدی داشت. طی سالجاری 83 هزار عدد قرص روانگردان در سطح استان کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش مواجه بوده ایم.

وی ادامه داد:1700نفر توزیع کننده، تهیه کننده، مصرف کننده و قاچاقچی مواد مخدر در سطح استان دستگیر شدند و با هماهنگی دستگاه قضایی 310دستگاه انواع خودرو توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 40میلیارد تومان انواع کالای قاچاق طی سالجاری در استان کشف و ضبظ شده است، عنوان کرد: 713 دستگاه خودرو در این رابطه متوقف و 2010 نفر قاچاقچی دستگیر شدند که کشفیات کالای قاچاق امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 24درصد افزایش یافت.

انصاری در خصوص عملکرد پلیس استان در زمینه فضای مجازی سالجاری بیان کرد: همه پرونده های مطرح شده در این زمینه کشف شده اند، همچنین باند اسکیمر در استان همدان با یک میلیارد تومان تخلف کشف، شناسایی و دستگر شد.

وی ادامه داد: باند فشینگ که دو نوجوان بودند، در شهر شیراز با 1500 کارت عابر بانکی که در اختیار داشتند برای خالی کردن حساب مردم قبل از هر گونه اقدامی دستگیر شدند. همچنین یک باند در استان با مبلغ 30 میلیون تومان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تصادفات رانندگی امسال در استان اظهارکرد: در مجموع تلفات تصادفات رانندگی استان با 10 درصد کاهش مواجه بوده که میزان کاهش تلفات تصادفات درون شهری 20 درصد و تصادفات برون شهری 5 درصد بوده است.

انصاری در خصوص وضعیت قتل در سطح استان طی سالجاری ادامه داد: جزء دو مورد قتل همه عاملان قتل های صورت گرفته دستگیر شدند که امیدواریم این دو مورد نیز در آینده نزدیک دستگیر شوند.

وی در رابطه با حمل سلاح غیرمجاز اضافه کرد: دو باند حمل سلاح غیرمجاز از مبداء استانهای غربی قبل از رسیدن به مقصد در این استان متلاشی و دستگیر شدند.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها