صنعت هوایی کشور و شرکت های دانش بنیان

سازمان هواپیمایی کشوری، در نشستی مشترک با مدیران عامل ایرلاین ها بر استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در راستای توسعه ناوگان تاکید کرد.

صنعت هوایی کشور و شرکت های دانش بنیان

صنعت هوایی کشور که بعد اعمال تحریم ها و شیوع کرونا با مشکلات عمده ای دست و پنجه نرم می کرد، با وعده های زیادی برای بهبود از سوی مسئولین ذی ربط همراه بوده است. پیش تر نیز، در جلسه ای مشترک میان وزارت راه و شهرسازی و شورای عالی هواپیمایی کشوری، تصمیم بر کاهش قیمت بلیط هواپیما گرفته شد که نرخ های جدید نیز یکشنبه مورخ 30 آبان اعلام گردید.

حال در تازه ترین نشست، محمد محمدی بخش، رییس سازمان هواپیمایی با اشاره به ظرفیت شرکت های دانش بنیان در توسعه و رشد ناوگان هوایی کشور تاکید کرد: «استفاده از شرکت های دانش بنیان راه سخت و دشوار صنعت را تسهیل می کند و هرکسی که از این شرکت ها استفاده کند، سود می برد، ارزان سازی می کند، ارتقاء پیدا می کند و در نتیجه سریعتر حرکت می کند. بسیاری از مسائل صنعت به دلیل برخورداری از توان نرم افزاری، متالوژی، متریال و .... به دست دانشگاه ها حل خواهد شد.»

محمد محمدی بخش، رییس سازمان هواپیمایی

توسعه سازمان هوایی کشور از جمله اقداماتی بوده است که در دولت جدید بسیار بر آن تاکید شده است. در هفته های گذشته نیز در راستای کنترل قیمت بلیط های پرواز، جلسات متعددی برگزار شد و شاهد آن بودیم که نرخ بلیط ها خصوصا از مبدا تهران مانند بلیط هواپیما تهران اهواز با کاهش قابل توجهی همراه شدند. اکنون نیز، توسعه ناوگان در دستورکار مسئولین این حوزه قرار گرفته است که با پیگیری و جدیت در حال پیشروی می باشد.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها