پارس سریر پرواز؛ بزرگترین شرکت حمل و نقل هوایی در ایران

حمل و نقل و ارسال کالا یکی از مهمترین ملزومات تجارت و گردش مالی در جهان می باشد. از انواع مختلف حمل و نقل، حمل و نقل هوایی جز بهترین و امن ترین روش ها برای ارسال و حمل کالا می باشد. در مقایسه با زمان ارسال کالا با سایر روش ها هزینه این روش مقرون به صرفه تر می باشد.

پارس سریر پرواز؛  بزرگترین شرکت حمل و نقل هوایی در ایران

حمل و نقل هوایی چیست؟

حمل و نقل و جابجایی کالا یکی از شاهرگ های اقتصادی هر کشور می باشد. در گذشته بیشتر این جا به جایی کالا  به صورت زمینی انجام می شد. با پیشرفت علم و شناخت کشور ها و انجام تبادلات حمل و نقل دریایی و ریلی هم گسترش پیدا کرد. اما با ورود حمل و نقل هوایی به این چرخه انقلابی در این زمینه ایجاد شد. حمل کالا با هواپیما با سرعت بالا و کمترین زمان بسیار برای تجار اغوا کننده و عالی می باشد. این حمل و نقل امروزه تا آنجا پیش رفته است که از پهپاد برای تحویل بسته های شهری و پست داخلی نیز استفاده می شود.

 

مزایا و معایب حمل و نقل هوایی:

لازم به ذکر است که این مدل از حمل و نقل محبوب ترین روش حمل و نقل در بین تاجران می باشد که در این بخش مزایا و معایب آن را بررسی خواهیم کرد:

مزایا:

  1. حمل و نقل هوایی سریع ترین روش حمل و نقل میباشد: تجار این نکته را دریافته اند که  خسارت دیر رسیدن کالا به مقصد بسیار بیشتر از صرفه جویی صورت گرفته در هزینه ها حمل به روش دریایی می باشد پس این روش بهتر است.
  2. این مدل از حمل و نقل امن ترین روش انتقال کالا  می باشد: در این روش شما به جز بدی آب و هوا مانعی نخواهید داشت.  که این معضل هم با پیشرفت تکنولوژی و پیش بینی آب و هوا قابل حل شدن می باشد. در موارد بسیار نادر ممکن است که این روش حمل و نقل به مشکل بربخورد.
  3. هزینه کمتر: هزینه پست هوایی ممکن است در ابتدا به نظر گران برسد. ولی با احتساب سرعت حمل و نقل و آسیب حداقلی که در این روش به کالا وارد می شود. در نهایت به نفع فرد استفاده کننده از این روش خواهد بود. در کل این روش مقرون به صرفه می باشد.

بلالبا

معایب:

  1. داشتن هزینه بیشتر نسبت به سایر روش ها
  2. محدودیت در حمل کالا بدین  معنی که هر کالایی را نمی توان با هواپیما ارسال کرد. البته امروزه این محدودیت در حال حل شدن می باشد.

لببالبا

ویژگی های یک مرکز ایده آل حمل و نقل هوایی:

در این شرایط اقتصادی و وضعیت گرانی کالا و خدمات شما باید از مرکز حمل و نقلی استفاده کنید که دارای شرایط زیر باشد:

  1. دارای تعداد پرواز زیاد و در تایم  مناسب برای نقاط پر تردد و تجاری باشد. تا مشتریان قادر باشند در سریعترین زمان ممکن کالای خود را ارسال نمایند.
  2. داشتن بیمه مناسب: درست است که این روش حمل و نقل بسیار ایمن می باشد ولی آژانس پست سریع هوایی باید تضمین و بیمه مناسب برای کالای گران قیمت مشتریان در نظر بگیرید. تا این افراد ترغیب برای استفاده از این روش شوند.
  3. وسیله مناسب: هر نوع کالا در این نوع حمل و نقل نیاز به وسیله مخصوص به خود دارد. در این مدل از انتقال کالاها به دلیل سرعت بالا بایستی بر روی پالت های مخصوص فیکس شوند. پس هر نوع کالایی را با هر نوع هواپیمایی نمی توان انتقال داد.
  4. آژانس حمل و نقل هوایی بایستی دارای قابلیت انجام پرواز و انتقال کالا به صورت بین المللی نیز باشد. این پرواز ها باید گزینشی باشد و بیشتر به مقاصدی صورت پذیرد که بیشترین روادید تجاری را با کشور ما دارند. 
  5. انجام امورات گمرکی باید در حداقل زمان توسط این مرکز انجام شود تا کالاهای تاریخ مصرف دار و فاسد شدنی سریعا به مقصد انتقال یابند تا مشتری از لحاظ مالی متضرر نشود.
  6. مرکز حمل و نقل به ویژه در موارد بین المللی باید با قوانین گمرکی کشور ما و کشور مقصد آشنا باشد. تا در مواقعی که قانون تغییر می کند بتواند انتقال کالای مشتریان خود را ساپورت نماید تا افراد از لحاظ مالی متضرر نشوند.

 

نکته: ما به شما مرکز حمل و نقل هوایی پارس سریر پرواز را پیشنهاد می کنیم که با آدرس سایت pspcargoo.com قادر به ارائه بهترین خدمات در این زمینه می باشد.

 

ویژگی های منحصر بفرد آژانس پارس سریر پرواز و سایت

این مرکز با رزومه و سابقه ی بالایی که در پست هوایی دارد قادر است تا خدمات زیر را به مشتریان محترم ارائه دهد:

  1. جمع آوری کالا در دوره های زمانی مختلف به درخواست مشتری: این دوره های زمانی می تواند روزانه،  ماهانه و هفتگی باشد و مشتری اطمینان داشته باشد که کالاهای مورد نیاز در زمان مشخص جمع آوری و ارسال خواهد شد.
  2. داشتن بیمه معتبر در زمینه  حمل و نقل هوایی: این شرکت تمامی کالاهای با ارزش مشتریان خود را که از این طریق حمل می کند بیمه نیز  می کند. مشتریان با همکاری با این شرکت اطمینان خواهند داشت که کالایشان آسیب نخواهد دید اگر هم آسیب ببیند می تواند از خدمات بیمه ای استفاده کنند.
  3. هزینه پست هوایی این شرکت در مقایسه با سایر شرکت های داخلی و خارجی کاملا رقابتی و منصفانه می باشد. و شما میتوانید مطمئن باشید که بهترین خدمات را با کمترین هزینه دریافت خواهید کرد.
  4. این مرکز دارای قابلیت ارائه خدمات انبارداری در فضای مناسب با کادر و تجهیزات مناسب حمل و نقل می باشد. مشتریان می توانند اطمینان داشته باشند که کالای ارسالی در انبار این شرکت بدون خسارت حفظ و انتقال خواهد یافت.
  5. شرکت حمل و نقل هوایی پارس سریر پرواز خدمت حمل بار سنگین هوایی را برای مشتریان فراهم کرده است .که مشتریان با بهره مندی از این خدمت می توانند کالاهایی با  وزن بالاتر از 100 کیلوگرم را  نیز به صورت هوایی ارسال نمایند.
  6. خدمت ارسال فوق سریع یا اکسپرس: در شرایط اضطراری که زمان رسیدن محموله برای شما بسیار اهمیت دارد با استفاده از این روش به راحتی و در سریعترین زمان ممکن می توانید کالای خود را ارسال یا دریافت نمایید.
  7. حمل و نقل کالاهای ویژه با شرایط ویژه: از  این خدمت شرکت حمل و نقل هوایی زمانی می توانید استفاده کنید که قصد فرستادن یک کالای خاص با شرایط ویژه را داشته باشید. مانند: مواد فاسد شدنی، مواد بیولوژیک مرسولات پزشکی و آزمایشگاهی.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها