روزانه فقط ۲ کیسه آرد، قاچاق می‌شود؟/ پلیس: از ابتدای امسال کمتر از ۵ تن آرد قاچاق کشف شده

بر اساس اعلام پلیس، از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا به امروز ۴ تن و ۹۱۱ کیلوگرم آرد قاچاق از مرزهای آبی و خشکی کشف شده است.

روزانه فقط ۲ کیسه آرد، قاچاق می‌شود؟/ پلیس: از ابتدای امسال کمتر از ۵ تن آرد قاچاق کشف شده

با توجه به گذشت ۴۷ روز از سال ۱۴۰۱، آمار مذکور بدین معناست که روزانه حدود ۱۰۶ کیلو آرد قاچاق کشف شده است. به عبارت دیگر میزان آرد قاچاق کشف شده در روز، کمی بیشتر از دو کیسه ۵۰ کیلویی است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلی، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: به منظور برخورد با مخلان امنیت اقتصادی و قاچاقچیان کالای اساسی در مرزهای کشور، مرزبانان هوشیار و سلحشور فرماندهی مرزبانی انتظامی از ابتدای سال جاری تاکنون موفق به کشف مقادیر قابل توجهی کالای اساسی قبل از خروج این کالاها از مرزها شدند.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی مرزبانان در مرزهای آبی و خشکی و گذرگاه‌های مرزی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا به امروز ۴ تن و ۹۱۱ کیلوگرم آرد، ۳۰ تن و ۹۵۰ کیلوگرم شکر و ۶۲ تن و ۸۵۵ لیتر روغن کشف شده است.

سردار گودرزی با بیان اینکه در این رابطه چندین دستگاه خودرو توقیف و قاچاقچیان مربوطه دستگیر شند، اظهار کرد: مرزبانان در راستای منویات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز «مدظله العالی» و تحقق شعار سال با تمام توان ضمن حمایت و پشتیبانی از دست اندرکاران فعالیت‌های تولیدی با افرادی که موانع اقتصادی به وجود می‌آورند با جدیت و قاطعانه و برابر قانون برخورد می‌کنند.

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    آفرین به کسی که مچ کسانی که این خبر را منتشر کردند گرفته من هم این خبررااززیرنویس تلویزیون دیدم یعنی یک نیسان ویک مزدا.......آقای بی مسولیت بجای اعدام قاچاقچی آرد یک ملت راداری اعدام می کنی دیگر کودکان بابیسکوییت وکک باید خداحافظی کنند سوراخ دعاراگم کرده آید بجای برخورد قاطع بامجرم ورانت خوار وقاچاقچی به سراغ ملت آمدید

  • علی
    0

    از خنده گریه ام گرفته ،بنده خدا ،خوابی یا خودتو زدی به خواب سردار

  • نمین
    0

    اگر بردن آرد و گندم به آن مرز غیر قانونی و قاچاق باشد من نمی توانم یک کیلو هم ببرم. این آرد و گندم به اندازه ی چند تن چطور از مرز خارج می شود. چند سال پیش در جنگل نمین داشتنم میوه ازگیل جمع می کردم تقریبا پنجاه متری مرز آذربایجان بود، که سربازی از پاسگاه آمد و گفت نزدیک مرز هستی برگرد .پس چطور از مرز قاچاق می شود. پس اگر از مرز تن تن آرد و گندم قاچاق بشود از آن مرز همه چیز وارد خواهد شد.یعنی مرزهای کشور ما مطمئن نیست.

  • عباس
    0

    اون گاوداریها از کجا تغذیه میشن ...شیر وپنیر شما گرون کنید

  • فرمانده
    0

    موضوع اقا زاده ها ،ويمن وفيليسطين ،ولبنان وسوريه است كه ،پول به دستشان برسد ،والا قاچاق بهانه است

  • دروغ موقوف
    0

    خلاصه خدمت مسئولان عرض نمایم که تاوان ناتوانی نیروهای انتظامی در گرفتن جلوی قاچاق ، گران کردن که بسیار آسیب زننده به خود نظام است ، نیست

  • ناشناس
    0

    احسنت .وقتی خود مامورین در مرز ماهیرود اقدام به فروش نان میکنند انتظار افشای چی رو دارید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها